astra-99 dti zijn nieuwe project.

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie astra-99 dti zijn nieuwe project.

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207948
    astra-99 dti
      Lid sinds:
      23 March 2008

      okey bij deze dan het begin van mijn update project 1 ben nu een week bezig met alle spullen bij elkaar te verzamelen volgens mij is dat nu redelijk gelukt.

      een nieuwe radio, een radio van kenwood, deze gekozen omdat hier een hardeschijf bij zit van 20 gb. ook kan deze grafische beelden laten zien op zijn scherm. met diverse extra functies. in de toekomst versterker voor voor en achter panelen,




      bij een nieuwe setup hoort natuurlijk ook een nieuwe condensator.
      deze condensator van rodek levert 20 farad en moet alles gaan aansturen.


      en toen afgelopen woensdag op naar kesteren, waarom nou zie de foto’s

      wat doen wij zien hier,

      2xsubwoofer fusion type powerplant pp-sw12h elk goed voor 1200 piek en 600 rms
      dubbel spoels

      2x versterker fusion type nv-am1002 elk goed voor 1000 watt piek vermogen
      ook 600 watt rms

      kabelset op basis van 35mm2 van dietz incl 100a zekering

      1x aansluit snoer voor de woofers ca 5 meter

      5x agu fuse 60amp 2x audio boss agu zekering houders dit is voor de condensator naar de versterkers toe.

      1x tulp splitter aangezien ik 2 versterkers moet gaan lopen aansturen

      de bodem plaat in mijn auto heb ik al gemaakt voor ik het project kreeg. dit is dus klaar, morgen mijn nieuwe radio plaatsen. mijn kabels trek ik zaterdag wel zorg ik er voor dat de tulp kabels klaar liggen onder dashboard.

      vandaaag op het werk hard aan het werk geweest zie hier het resultaat.

      dit is zo ver wat ik klaar heb en bij elkaar heb verzameld. hopelijk eerst genoeg lees voer voor jullie allemaal en hopelijk heb ik jullie nieuwschierig gemaakt.

      #17446870
      astra-99 dti
        Lid sinds:
        23 March 2008

        eerst was het vanmorgen tijd om de kisten klaar te maken, 1 hier van doet het 2de doet het nog niet maar moet k nog naar kijken.

        toen ik dat klaar had de garage deur geopend auto naar binnen en draden / kabels getrokken

        nadat de kabels in de achterbak beland warenwas het tijd voor het aansluiten van de condensator en de versterkers.

        om het geheel mooi af te dekken moest er een dek plaat 2de bodem op gemaakt worden, natuurlijk met een kijk venster. dit geheel moet nog worden gestofeerd enz maar het begin is er .

        nu nog een uitsparing maken voor de bass kisten, welke nog ff iets aangepast worden ivm de maten, die na montage net niet helemaal klopten. kisten blijken 2 cm te hoog te zijn voor de auto. dit moet dus creatief worden weg gehaald.

        totaal plaatje hoe het er nu uit ziet okey nu staat er 1 kist op maar daaar maak ik geen foto van.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.