Astra 1.8 Bertone G3

Forumindex Forums Modellen Astra Astra 1.8 Bertone G3

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218228
    bertje123
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 June 2008

      Hallo,

      Ik zit te denken om in mijn Astra 1.8 Bertone een nieuw blok in te lepelen. Mijn vraag is of ik een Turbo blok in mijn Astra 1.8 Bertone Coupe kan lepelen en daar G3 op kan zetten. Of kan ik gewoon beter een nieuwe Astra OPC kopen.

      Ben opzich zeer tevreden met mijn auto. Hij is zwart met rode lederen bekleding. Auto ziet er van buiten en binnen nog zeer netjes uit. Alleen loop het blok nu wel naar de 190.000 km toe. Blok loopt verder uitstekend is niks mis mee echter wil ik wat meer pk’s :-) Ik mis mijn corsa c20xe vermogen :P Echter qua luxe en comfort hou ik van mijn astra.

      Dus wat is wijsheid in deze.

      #17624400
      Samet
        Lid sinds:
        24 February 2010

        Ik kan je hierover niks vermelden, maar wel zit ik zelf ook te denken om G3 te plaatsen onder die van mij

        Astra Coupe 2.2i 16V van bouwjaar 2001

        Ik vraag me af of ik het moet doen.

        Succes ermee

        #17624401
        bertje123
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 June 2008

          Op de 1.8 motor werkt het perfect. Installatie zit er al onder sinds 2007.

          #17624402
          asconahobbyist
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 June 2008

            Ik heb zelf een coupé 1.8 op G3
            als je er een andere motor in hangt dan zal je ook de lpg installatie aan moeten passen,betwijfel of er onderdelen voorhanden zijn om een Coupe Turbo van LPG te voorzien,ben er iig nog nooit 1 tegengekomen,de meeste op gas zijn 1.8 en af en toe een 2.2,ze kunnen er wel goed tegen.
            en als je optimale power wilt dan moet je niet op gas gaan rijden,de mijne is op benzine ook aanmerkelijk feller als op gas.Plus dat als je continu gaat lopen trappen op lpg je levensduur ook aanmerkelijk verkort wordt,wordt toch allemaal wat heter op gas dus je kleppen en zetels krijgen toch meer op hun lazer dan op benzine.
            heb je een z18xe motor,of een x18xe1 ? Dit scheelt namelijk ook al weer 10 pk,mijn z18xe trekt toch al weer wat feller als de x18xe1 van een maatje van mij.

            #17624403
            bertje123
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 June 2008

              OKey, dus een 2.2 ze kan er prima in dus. Hoeveel pk heeft dit blok?

              #17624404
              asconahobbyist
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 June 2008

                ik meen ergens richting de 150 pk,das dan de gewone 2.2,de turbo zit rond de 190 pk

                #17624405
                Nick-GSI
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  2.2 heeft 147 pk en de 2.0 turbo idd 190 pk

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.