Astra 1.7 cdti maakt vreend geluid onder de kap (met filmpje

Forumindex Forums Techniek Ecotec Astra 1.7 cdti maakt vreend geluid onder de kap (met filmpje

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271415
    frenkseltje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2010

      Ik hoor een vreemd geluid onder de kap. Ik heb geen flouw idee wat het kan zijn. Het is al langere tijd maar ik vind het niet normaal. De garage doet er nogal makkelijk over.
      Om het duidelijk te maken heb ik hetvolgende filmpje gemaakt: Astra 1.7 cdti: https://youtu.be/_PY9BFm3xDA” onclick=”window.open(this.href);return false;
      Riem is vervangen, dacht de spanrol ook (was een set), waterpomp niet, pijlen zijn in orde en verliest geen vloeistoffen.

      Ik hoop dat jullie mij wijzer kunnen maken!

      #18280721
      baboe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 August 2007

        Kom het van onder hoop niet je drijfstang lagers

        #18280722
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          Klinkt als een rammelende wastegate klep.
          Zit achter het hitteschildje van de turbo.
          Dan zie je een stangetje, als je die dan vast pakt moet het rammelen weg zijn. Daar komt speling op en veroorzaakt een naar gerammel.

          #18280723
          Geron91
            Lid sinds:
            24 January 2015

            check het oog eens waar je de motor mee uit de auto kan tillen, deze willen namelijk wel eens loskomen en zorgt voor zo’n vreselijk gerammel.. gewoon je plastic kap op de motor losklikken en eens aan dat oog voelen of dit nog vast zit! 99% dat deze niet meer vast zit!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.