Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 mei 2010 om 19:35 #17577395
nu met beschermkapje, moet nog een rubber tussen.
p.s zo was het:
20 mei 2010 om 17:24 #17577396Omdat ik de Ascona toch belangrijker vind, heb ik besloten om de C kadett te koop aan te bieden!
adv, zal vandaag nog te zien zijn op div. sites.mvg Mats
22 mei 2010 om 18:42 #17577397Hey Mats,ik heb je gesproken op zandfoort.
ik was die dude die een ascona B c20let aan het bouwen was.
kom uit zaandam,misschien weet je het nog.
mijn ascona loopt nog steeds niet,vonkt alleen op 2 cilinders
ook mis ik nog de lmm,maar komt vast wel goed hoor.
mijn volledige respect voor al het bouw werk man!!!!:wors:wors Wat een werk man!!
ik hoop dat we elkaar nog eens treffen op een meeting.
SUPER EN KEURIG WERK!!!
mvgr Rene uit Zaandam9 juni 2010 om 09:43 #17577398nieuwe speelgoedjes gekocht voor mijn ascona, nu nog wachten totdat de levertijd voorbij is gedurdende 4 weken:(
Compomotive MO1681 16×8 et27 white wielen
K-sport Big brake kit, 304mm x 30 met 6 pots klauwen zwart. schijven zijn 2 delig. die set is gewoon te koop voor een c kadett/b ascona/ manta
oja, en de accu staat vort achterin, omdat er op de plek van de accu aan de voorzijde nu een catchtank staat voor overloop radiateur.
9 juni 2010 om 10:50 #17577399mooie velgen en mooie remmen:wub:wub:wub:wub
maar ik hoop wel voor je dat je de velgen wel in 4×100 heb gekocht in plaats van degene die op foto staan(5-gaats)
9 juni 2010 om 13:11 #17577400Mooie velgen zeg!
15 juni 2010 om 18:34 #17577401dammm,HELEMAAL mijn smaak!!!!!:wors
zeer goede upgrade,mijn ascona B c20let wil niet erg lukken.:wtf
ben erg nieuwschierig hoe alles eronder staat.:kewlpics15 juni 2010 om 21:05 #17577402de k sport is verandert in d2, k sport was namelijk ineens niet meer leverbaar. de d2’s heb ik over 3 weken binnen de velgen binnen nu en 10 dagen ongeveer.
ben zelf ook erg benieuwd.
en danku zeer voor de reacties :D:D
18 juni 2010 om 19:16 #17577403mooie wielen:thumbup
22 juni 2010 om 18:01 #17577404leuke update joh :thumbup
zeer leuk speelgoed :wors
22 juni 2010 om 20:07 #17577405via welke site of zaak heb je die kit gekocht??? doel op die remmen….:wub
miss wel leuk voor me kadett met let, maar zou je niet in de problemen komen met je max stuuruitslag???
23 juni 2010 om 07:21 #17577406stuur uitslag lijkt me niet zn probleem.
Full Car Tuning
Koperslager 29
3861SJ Nijkerk
Tel: +31 (0) 33-2466302
Gsm: +31 (0)6-41011911
E-mail: info@fullcartuning.com
Websites:28 juni 2010 om 08:39 #17577407nog bedankt voor de remmetjes,
nu hopen dat je big brakes snel binnen zijn :thumbupsuper autotje, met genoeg peekaa’s :thumbup
28 juni 2010 om 09:52 #17577408ik danku!
19 juli 2010 om 19:33 #17577409heej Mats,zit het spul er al onder??
mijn ascona B c20let loopt nu ook eindelijk!
mijn geschakelde +draad had wel 12v maar niet genoeg ampere,dan stopt je bobine en ecu ermee!
en vonkt dan dus op 2 cilinders.
hoop dat je snel foto”s hebt.20 juli 2010 om 10:04 #17577410nou, de remmen en wielen zouden allang binnen moeten zijn, maar heb daar echt pech mee. de remmen werden 2 dagen voor levering ineens niet meer leverbaar verklaard, en de wielen hebben ongeveer al 3 weken vertraging. ik heb nu remmen gepakt van een andere opel, zodat de bracket het zelfde is en dat ik alleen het naafgat hoef aan te passen.
de auto staat nu bij de spuiter, heb de wielkasten aan de binnenzijde bijna alle 4 ontdaan van de bitak troep. deuren,motorkap,schermen,kofferklep is ontlakt, daarvan worden nu de gaatjes van de lijsten gedicht. dan fijn gestraald en vervolgens voorzien van ktl.
foto’s volgen.
gr mats
21 juli 2010 om 19:36 #17577411nu al 3 dagen bezig bij de spuiter, linker achterkant is zo goed als blank.
de deuren, motorkap en kofferklep gaan morgen naar de ktl’er. heb nieuwe voorschermen besteld en 2 wielranden voor achter.bij deze wat plaatjes:
22 juli 2010 om 06:52 #17577412Hoe ‘ontlak’ het plaatwerk? En is dat echt nodig als je de wagen opnieuw spuit? Ik dacht dat je ook over de bestaande lak heen kon.. ?
En die gaatjes van de lijsten dichten; is dat moeilijk?
22 juli 2010 om 11:28 #17577413omdat het een auto is van 33 jaar oud, en als ik alleen de lak matteer zegmaar en daarna met plamuur rechtmaak, is de roest of putjes die er onder zitten niet weg. nu ik alles echt blank maak, heb ik daar de komende 5 a 10 jaar geen last meer van en de lak zit er veel mooier op. ook kom je alle rotte plekken tegen en eventuele deuken of beschadigingen.
de deuren, motorkap en kofferklep heb ik laten ontlakken in uden, bij c&t technics. echt een TOP bedrijf. goede afspraken gemaakt en netjes nagekomen. het kost echt een appel en een ei. en mijn schermen zijn dus allemaal blank. alleen de achterschermen, dak en stijlen moet ik zelf blank maken.
gaatjes dichtlassen doet de spuiter voor mij, maar dat stelt niks voor!
24 juli 2010 om 15:34 #17577414p.s
heb ook rolkooi gekocht, kort stuurhuis, omp goedgekeurde stoelen wrc model. goedgekeurde 4 punt gordels. en ik ga voor echte carbon deurpanelen. weet alleen nog niet wat ik doe met de hoedeplank, iemand idee???
deuren, motorkap en kofferdeksel liggen bij de glasparelstraler. waren al ontlakt, en daarna ktl. voorschermen heb ik nieuwe originele besteld!
wielen moeten als goed is as week binnen zijn. remmen duurt nog even want dat is een hoop ellende..
24 juli 2010 om 17:32 #17577415ziet er allemaal heel goed uit Mats
je pakt het grondig aan :thumbupben benieuwd naar het resultaat (en vooral hoe die presteert)
24 juli 2010 om 19:42 #17577416origineel gepost door asconac20let
weet alleen nog niet wat ik doe met de hoedeplank, iemand idee???Ik heb destijds een ‘brandwerend’ schot gemaakt waarbij ik de hoedeplank en de schuine kant waar normaal de achterbank tegenaan zit heb bekleed met 1 gezette plaat. Mocht de tank dan lek raken in een extreem geval, dan komt dit niet meteen de bestuurdersruimte in. Is volgens mij bij rally/race wedstrijden ook verplicht.
PS.
Mijn ervaring is dat ‘spuiters’ geen gaatjes lassen maar plamuren (ook al zeggen ze dit niet). Check het nadien maar eens.25 juli 2010 om 10:08 #17577417dankje voor de tip van de spuiter, ik ben er elke dag want zit zowat bij me om de hoek. ze lassen alles dicht, deuken uit en dan gaat er een dunne laag plamuur over.
en het blijft een straat auto, maar wil wel voor een rally achtige look gaan. vandaar ook de compomotive wielen, rolkooi etc. bedankt voor het idee van de hoedeplank, heb je hier mis wat foto’;s van?
25 juli 2010 om 11:35 #17577418origineel gepost door asconac20let
dankje voor de tip van de spuiter, ik ben er elke dag want zit zowat bij me om de hoek. ze lassen alles dicht, deuken uit en dan gaat er een dunne laag plamuur over.en het blijft een straat auto, maar wil wel voor een rally achtige look gaan. vandaar ook de compomotive wielen, rolkooi etc. bedankt voor het idee van de hoedeplank, heb je hier mis wat foto’;s van?
Stelt op zich niets voor hoor. Ik heb destijds eerst een kartonnen plaat genomen en deze passend gesneden/geknipt. Daarna overgenomen op een 0,8mm plaat, gezet en via de achterruit opening naar binnen gebracht. Vanuit de kofferbak gehecht aan het kruis dat achter de achterbank zit en onder de hoedenplank. Ook zijkanten hechtlassen en nadien met PU-carrosseriekit afwerken.
Een achterbank kan er dan eventueel ook nog weer in (behalve als je zoals ik de bovenste reactiestangen van de achteras naar binnen hebt gebracht :P)
25 juli 2010 om 17:26 #17577419mooie/makkelijke oplossing, maar ik blijf de mijne voor straatgebruik houden, en de achterbank etc zou er ook nog ooit terug in moeten kunnen. ik heb ook geen vaste rolkooi maar een deelbare van omp.
maar hou deze oplossing wel in mijn achterhoofd, ook bedankt voor de foto’s!!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.