Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 april 2010 om 14:05 #17577370
Ik zag je nog gaan op Zandvoort! Ging als de brandweer. :thumbup
Mooie Ascona :wub
14 april 2010 om 18:19 #17577371tja, op de rechte stukken wel, in de bochten nog niet. helde te veel over.
maar dat word nu verholpen!14 april 2010 om 19:34 #17577372wel fijn dat je zonder licensie rolkooi etc mag rijden
had wat anders verwacht als ik zie dat jullie rond de 300 pk zitten, gaat natuurlijk goed harddan kan ik het wel niet bijhouden als mijn kadettje als ik 150 pk heb :P
21 april 2010 om 15:27 #17577373bij deze, de langverwachte foto’s van de inlaat. ik heb hem er vorige week afgehaald om te reinigen en polijsten, checken etc.
ook een nieuwe vin gekocht, een platte, die je niet ziet.
bij deze de foto’s21 april 2010 om 19:17 #17577374mooi ingebouwd! en die air collector ziet er erg goed uit!:thumbup
25 april 2010 om 18:47 #17577375mmm, ik had wel wat meer reacties verwacht :p
vrijdag avond heb ik mijn sper gemonteerd, wat een pret.
nu is het al helemaal leuk om te rijden :Pvraagje, sommige op dit forum kennen mijn vader, Mark. Is er toevallig iemand/bekende hier of vriend van in het bezit van een ascona van mijn pa waar een c20xe of let in ligt. zou wel eens graag willen weten hoe deze er nog uit zien etc.
mvg Mats
25 april 2010 om 20:48 #17577376jah wel leuk zo’n inlaat, maar heb je hem ook op een vermogensbank gehad om te kijken of het daadwerkelijk wel meer vermogen geeft ?
wellicht is het een beetje zonde van al die moeite ?
25 april 2010 om 21:08 #17577377AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door asconac20let
weet er iemand een short shifter te koop met unibal? ben dringend op zoek naar, mijn versnellingspook heeft te veel speling, en ik vind de slag te lang.bvb dank.
als je zelf iets op die speling kunt bedenken
nieuwe kogel of zoeen kortere slag (shortshift)is niet zo moeilijk zelf te maken;)
als je de pook aan de onderkant iets langer maakt
wordt automatisch de slag aan de bovenkant korterdus het deel onder het scharnier punt waar je pook op scharniert
en boven het draaipunt van die horizontale as die de verbinding met de bak maakt
zelf even uit dokteren hoeveel je langer kunt / wilt;)inlaat ziet er wel leuk uit
netjes gedaanmaar zou inderdaad voor je zelf mooier zijn geweest
als je op de rollerbankeen voor en na run had kunnen maken
dan weet je of en hoeveel nut t gehad heeft:thumbup
en wij ook;):P:P:P:P26 april 2010 om 06:35 #17577378ik merk groot verschil met de inlaat. Ik hem heb op de bank gehad. Ik heb phase 2 chip, grote injectoren, 1,1 overdruk, grote intercooler, andere brnd.stfdruk regelaar, andere uitlaat. Op de bank kwam 301pk, maar weet niet in hoeverre dat ik dat moet geloven.
Daarbuiten heb ik een c coupe turbo, die is lichter. Andere nokkenassen, zelfde uitlaat als ascona 0’9 overdruk, en de ouwe inlaat van de ascona. Als ik de ascona er naast zet, is de ascona van 0 – 100 toch wel 0,5 tot 1 sneller dan de coupe.
En louwe bedankt voor de info! Staat zeker nog op mijn lijst, zo ook spuiten, 6 pots klauwen voor met bijbehorende schijven en eigenlijk ook nog een zeldzaam 400 interieur, maarja waar kun je dat nog aankomen in goede staat:p
26 april 2010 om 17:49 #17577379:P
meten is weten (voordien-nadien)
30 april 2010 om 12:40 #17577380de vooruit gang van mijn coupe: :D:D
1 mei 2010 om 09:29 #17577381heb je misschien een foto van de motorsteun aan de turbo kant? schijnt dat de normale steun niet te gebruiken is omdat de turbo in de weg staat.
1 mei 2010 om 16:06 #17577382die zal ik van de week even maken!
2 mei 2010 om 09:58 #17577383AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Sheto
heb je misschien een foto van de motorsteun aan de turbo kant? schijnt dat de normale steun niet te gebruiken is omdat de turbo in de weg staat.dat hangt van de turbo+spruitstuk af;)
maar met de originele let turbo
heb je gelijk;)3 mei 2010 om 13:03 #17577384het gaat om een originele LET louwe. even kijken hoeveel werk dat is:cool:
3 mei 2010 om 17:55 #17577385maar de rembekrachtiging? die heeft bij de ascona geen vacuum…
die werkt dus niet of zie ik t nie goed?-> leiding op inlaatspruitstuk.
maar voor de rest kei vet!!
gr rick4 mei 2010 om 07:45 #17577386jawel, die zit achterop. zitten 2 nippels, eentje voor kleppendeksel, en eentje voor mijn rembekrachtiger.
p.s donderdag word er naar de ascona gekeken voor spuitwerk!, ben benieuwd :D
4 mei 2010 om 20:08 #17577387origineel gepost door asconac20let
jawel, die zit achterop. zitten 2 nippels, eentje voor kleppendeksel, en eentje voor mijn rembekrachtiger.p.s donderdag word er naar de ascona gekeken voor spuitwerk!, ben benieuwd :D
ja, dat zag ik maar daar heb je tog geen vacuum?
(met een turbo):hmmz
gr rick4 mei 2010 om 23:12 #17577388Ziet er allemaal keurig uit!!!!!
Ik moet ook nog zo”n dunne ventilator hebben… Ik heb maar max 6cm ruimte tussen blok en radiateur…
5 mei 2010 om 13:36 #17577389Bij gas los krijg je vacuum.;)
En dat is genoeg voor de bekrachtiger.:)
6 mei 2010 om 15:36 #17577390@ bettus accu. ik heb een spal vent. . gehaald bij de eindhovense airco fabriek. is een blaas vin geen zuiger.
6 mei 2010 om 17:26 #17577391okee bedankt!!!
ik ga ff informeren!
succes met je project verder! mooi ding:wors
12 mei 2010 om 09:58 #17577392c kadett is weer geupdate, bij deze linkie:
12 mei 2010 om 10:54 #17577393die bobine/verdeelkap :hmmz
verder heel dikke wagen:o
12 mei 2010 om 16:46 #17577394is al een kapje voor gemaakt vandaag, alleen nog geen foto’s van
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.