Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 augustus 2010 om 21:36 #17577445
ja, was maar om te passen :p
20 augustus 2010 om 16:29 #17577446ga je met deze ascona de time attack in assen nog halen voor 5 september of?:hmmz
21 augustus 2010 om 06:49 #17577447nee, dat ga ik helaas niet halen, en dan zou ik ook niet kunnen want heb dan europeeskampioenschap karten te genk (belgie)
22 augustus 2010 om 17:27 #17577448oke jammer, had hem opzich best wel in actie willen zien:agent
23 augustus 2010 om 07:43 #17577449Skon spullekes hedde doar!
:thumbup25 augustus 2010 om 20:01 #175774509 september 2010 om 13:30 #17577451Hey Matske,
Waar blijven de updates?
Goed bezig iig. :P12 september 2010 om 20:53 #17577452De auto zal wel af zijn, hihi.
Echt een mega vette auto heb jij!
13 september 2010 om 13:28 #17577453Ziet er allemaal goed uit, maar hoe centreer je nu je wielen, deze lijken mij nu tegen de moeren aan te lopen die je ziet, of ben ik nu gek??
Bij mijn wilwood kit, had ik het hart van de schijf omgeboord en deze over mijn wielbouten gezet met een borgmoertje.
Deze manier van monteren ben ik verder niet bekend mee…
13 september 2010 om 13:39 #17577454misschien een kleine spoorverbreder die gaten heeft waar die moeren in komen te zitten. denk dat een cm verbreding genoeg is. zo zou ik dat doen denk ik:P
ziet er idd erg goed uit allemaal.
13 september 2010 om 13:58 #17577455dit was om pas te maken,heb een adapter plaat laten maken tussen schijf en naaf. ik had nu even bout en moer gebruikt met wat ringen om de juiste afstand te bepalen:p
bedankt voor de reacties!
13 september 2010 om 14:13 #17577456en nu willen we graag foto’s zien:D
14 september 2010 om 14:46 #17577457opt moment nog ff geen nieuwe fotos helaas!
14 september 2010 om 19:38 #17577458hmm, er zijn toch ook remmensets die passen zonder adapterplaat of uitdraaien.
15 september 2010 om 13:01 #17577459die had ik ook besteld, maar waren niet meer leverbaar.
heb nu van een calibra gepakt, zodat remklauw bracket overeen komt met ophangingspunten aan fussee29 september 2010 om 12:17 #17577460hey mats nog wat gedaan?ik hoop dat ik binnenkort ff een topicje van mijn BC20let kan maken.
werk erg veel op t moment en heb gewoon gezin enzo.
ga zo door zeg ik.greetz rene30 september 2010 om 07:20 #17577461ja staat nog steeds bij de spuiter, en me rolkooi is terug van de coater! binnenkort weer pics.
ben benieuwd heb je foto’smvg mats
17 oktober 2010 om 07:31 #17577462het blijft een gaaf project ga zo door
18 oktober 2010 om 21:20 #17577463een in goed verkerende staat hks gtRS disco potato op de kop kunnen tikken, + spruitstuk voor c20let gevonden
hierbij een plaatje, gemaakt met een blackberry curve, vandaar de kwali:Powhjah, en zoals jullie kunnen zien zal ik wss een pedalbox moeten maken, want ik denk dat me rempotje anders wegsmelt;P
18 oktober 2010 om 21:26 #17577464Goed bezig weer mats.
Ik kom binnenkort wel eens kijken, maar lijkt allemaal goed te komen :D
Alleen hou ik je straks niet meer bij, als je zo doorgaat, kutzooi, haha :afro18 oktober 2010 om 21:31 #17577465haah we zullen zien:$ duurt nog wel ff voordat het klaar is.. ben nu ff oplossing aan het bedenken voor me remmen:p
gaat weer wat kosten dacht ik zo:o
spreek je snel!
18 oktober 2010 om 21:40 #17577466en wanneer komt nu de achteras upgrade:P zal wel haast nodig zijn met het vermogen wat je nu gaat rijden…
18 oktober 2010 om 21:43 #17577467nou dat denk ik niet, als ik zie dat een grijze c-kadett is met een std achter as en die heeft 290KW! ik moet alleen wel een stalen staartstuk hebben en mis een andere bak. maar ik ga met deze turbo niet max rijden. vind het er gewoon heel erg leuk uit zien!
19 oktober 2010 om 19:43 #17577468een standaard 1.6 achteras:cool: maar de aandrijf as is er pas geleden onderuit geslagen:mad:
19 oktober 2010 om 20:47 #17577469heeft iemand misschien een idee voor mijn hitte bij de turbo weg te houden bij de rembekrachtiger. de turbo komt nog wel 13mm hoger, dus iets meer ruimte. er zijn toch van die hoezen die je om je turbo heen trekt. of is een rvs hitteschilt een betere oplossing?
mvg mats
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.