Ascona C model 1:24 of 1:18?

Forumindex Forums Overige Miniaturen en schaal modellen Ascona C model 1:24 of 1:18?

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265621
    david85
      Lid sinds:
      20 April 2014

      bestaat de c ascona al op de schalen 1:24 of 1:18??
      die zou ik best graag willen hebben :wors

      #18231695
      opelpower89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 September 2009

        mee die bestaat niet alleen 1:43 en 1:87

        #18231696
        david85
          Lid sinds:
          20 April 2014

          oh dat is jammer zeg vind de 1:43 van neo het net niet hebben
          :(

          #18231697
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Hij is er wel als Vauxhall (1:43) uitvoering, ziet er best goed uit, voor 15 euro moet je die wel kunnen scoren.
            De C Ascona van Neo is ook wel aardig maar, je moet wel even de juiste kleur kiezen, wit is niet zijn meest voordelige kleur.

            Voor 1:18 is afwachten er beginnen wel steeds meer 1:18’s van Opel te komen van o.a. BoS.

            #18231698
            opelpower89
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 September 2009

              ik vond de 1:43 van de duitse tijdschrift serie ook niet slecht voor t geld …
              de vauxhall versie is een hatchback toch ??

              die neo’s zijn ook niet slecht maar ik vind ze veel te duur

              #18231699
              david85
                Lid sinds:
                20 April 2014

                ja maar dat niet alleen ik vind als ik de foto’s bekijk van neo
                vind ik hem wat te speelgoed uitzien.

                dat is jammer zeker voor het geld

                #18231700
                Andre_Ede
                  Lid sinds:
                  16 June 2006

                  Op de foto ziet de Neo er niet geweldig uit je moet hem in het echt zien, maar dat geld eigenlijk wel voor alle modellen.

                  #18231701
                  david85
                    Lid sinds:
                    20 April 2014

                    klopt foto vertekend idd veel
                    ;)

                    #18231702
                    opelpower89
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 September 2009

                      zolang t beter uit ziet als de gama ascona c :P

                      #18231703
                      Andre_Ede
                        Lid sinds:
                        16 June 2006

                        Dat is niet zo moeilijk, maar dat is een model van 30 jaar oud :-)

                        #18231704
                        asconahobbyist
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          23 June 2008

                          Toch,als je de Gama een beetje pimpt zit het model er toch wel aardig in.
                          Ik heb er een aantal wat verbouwd,maar die zien er niet gek uit.
                          In principe vindt ik de Vauhalls van vanguards het best geslaagd.
                          De opel collection modellen (ik heb de groene chevrolet Monza J car) zijn ook zeker niet slecht (moet alleen de blauwe ascona GT nog hebben). Ik heb een rode Neo Cabrio en een rode 2 deurs GT,kon ze beiden voor weinig kopen,en dan is het de moeite,voor 50 euro had ik ze (zelfs als Ascona C koekwous) niet gehouven,de cabrio gaat nog wel (alleen wat te breed) maar de 2 deurs klopt voor geen meter,de daklijn achter gaat nergens over,erg jammer. een goed gelijkend 1/18 model zou een ereplaats in mn huiskamer krijgen!Enneh,oja,ik heb er stuk of 20 in 1/87 van herpa,deze zijn ook prima gelukt.

                          #18231705
                          opelpower89
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            9 September 2009

                            @asconahobbyist wrote:

                            Toch,als je de Gama een beetje pimpt zit het model er toch wel aardig in.
                            Ik heb er een aantal wat verbouwd,maar die zien er niet gek uit.
                            In principe vindt ik de Vauhalls van vanguards het best geslaagd.
                            De opel collection modellen (ik heb de groene chevrolet Monza J car) zijn ook zeker niet slecht (moet alleen de blauwe ascona GT nog hebben). Ik heb een rode Neo Cabrio en een rode 2 deurs GT,kon ze beiden voor weinig kopen,en dan is het de moeite,voor 50 euro had ik ze (zelfs als Ascona C koekwous) niet gehouven,de cabrio gaat nog wel (alleen wat te breed) maar de 2 deurs klopt voor geen meter,de daklijn achter gaat nergens over,erg jammer. een goed gelijkend 1/18 model zou een ereplaats in mn huiskamer krijgen!Enneh,oja,ik heb er stuk of 20 in 1/87 van herpa,deze zijn ook prima gelukt.

                            ik neem een nieuwe blauwe gt mee naar de meeting zondag,nieuw in verpakking met boekje voor de verkoop….

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.