Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Ascona B TurboDiesel rallywagen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 september 2012 om 12:37 #17399682
Zooow :D dit tipic had ik fff gemist … diesel en rally rijden ging er bij mij nooit in maar nu :jerry
Mooie wagen ook !!!
Kleine vraag tussendoor. : Die motorrubbers waar zijn die te krijgen/ bestellen ?
Die van mn manta zijn 145.000 km en 30 jaar oud en meest op dus tijd voor nieuwen :thumb
Jullie zijn goed bezig.Keep up the good work
14 september 2012 om 21:07 #17399683@Noordpoolgsi wrote:
Zooow :D dit tipic had ik fff gemist … diesel en rally rijden ging er bij mij nooit in maar nu :jerry
Mooie wagen ook !!!
Kleine vraag tussendoor. : Die motorrubbers waar zijn die te krijgen/ bestellen ?
Die van mn manta zijn 145.000 km en 30 jaar oud en meest op dus tijd voor nieuwen :thumb
Jullie zijn goed bezig.Keep up the good work
bedoel je die rubbers voor de motorsteunen? die kan je in elke stockwinkel vinden normaal hoor
14 september 2012 om 21:42 #17399684even korte update:
omdat ik zonder olie gereden had vermoed ik dat mijn turbo eraan is, daarom heb ik hem vervangen door een anderer van mijn backup motor die ik staan had:
Kan iemand mij zeggen of die regelvijs onderaan dient om turbodruk te regelen?
ondertussen is de kas beetje opgelast en proper gezet:
extra steunen aan chassisbalk:
bmw E36 intercooler: (front staat niet scheef lijkt alleen maar zo op deze foto ;) )
En ook deze opgelast:
Motor zit er terug in morgen testen hopelijk gr
15 september 2012 om 11:06 #17399685AnoniemLid sinds:
1 January 1970mooie plaatjes :thumb
kan aan alles zien dat het doel wel goed gehaald wordt
met veel plezier dwars gaan :wors :worsopelforever in oude pekela heeft mischien nog wel zo,n 2,3 td
mischien zelfs wel nieuw :shock:mischien het makkelijkst om daarvoor eens contact op te nemen met “arjan”
hier op t forum die behartigd het internet gedeelte voor opelforever ;)25 september 2012 om 19:50 #17399686@louwe 16 klepper wrote:
mooie plaatjes :thumb
kan aan alles zien dat het doel wel goed gehaald wordt
met veel plezier dwars gaan :wors :worsopelforever in oude pekela heeft mischien nog wel zo,n 2,3 td
mischien zelfs wel nieuw :shock:mischien het makkelijkst om daarvoor eens contact op te nemen met “arjan”
hier op t forum die behartigd het internet gedeelte voor opelforever ;)een nieuwe 2.3? waar kan ik die vinden? :shock: heb wel interesse
ondertussen nieuw filmke van de test van mijn voorbije werken, de wagen bolt terug goed mag zeker niet klagen! :jerry Dit filmke was van vorige zondag in malmedy waar een waalse opelclub het circuit elk jaar afhuurt om fun te maken, ideale test dus
[youtube:3kjio8oj]http://www.youtube.com/watch?v=kaKyEvl0hwI&feature=plcp[/youtube:3kjio8oj]
4 november 2012 om 19:31 #17399687Fantastisch zo’n ouwe dikke diesel :thumb
15 november 2012 om 18:19 #17399688Dit is toch heerlijk! Alleen al om te zien
Kost je een setje banden lijkt me zo, maar dan heb je ook wel een lekkere dag23 december 2012 om 13:42 #17399689Klein jaar overzicht, volgend jaar terug met de diesel erin rally rijden ;)
[youtube]http://youtu.be/CI41BdC9TV8[/youtube]
en nog veel meer foto’s Hopelijk terug zo een succesjaar 2013 :jerry
23 december 2012 om 22:24 #17399690:thumb :thumbup super foto’s. Ik hoef niet te vragen wat jullie het liefste doen….zo dwars mogelijk gaan. Het grootste deel van het publiek komt ook juist daar voor.
Veel plezier ook het komende jaar!
1 januari 2013 om 15:17 #1739969126 oktober 2014 om 11:22 #17399692Naar het einde van dit jaar terug een overzichtje van 2014
wagen werd (nog eens) herspoten, terug naar zijn oranje van vroegeren konden we terug sideways de belgische proeven afrijden:
automatische brandblusser werd verplicht dus geplaatst:
en zo reden we in onze gekende stijl een druk voorjaar met nog steeds dezelfde originele 2.3TDR motor:
de motor werd wel op hard plastiek gezet waardoor de auto plots veel bruter aanvoelde maar alles wel goed vast moet zitten omwille van de trillingen
en bruut gingen we:
soms wat te bruut met dit tot gevolg:
schade viel wel mee en momenteel wordt de auto klaargemaakt voor de laatste rally’s van het seizoen, ondertussen werd de turbodruk verdubbeld van de motor en de nieuwe 5 bak van opel monza wordt ook geprepareerd om erin te steken
;) ;) ;)
26 oktober 2014 om 20:57 #17399693Ziet er weer goed uit zo, jammer van die schade maar dat hoort er natuurlijk ook bij.
Succes ermee. :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.