ascona b motorswap

Forumindex Forums Modellen Ascona ascona b motorswap

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211004
    madmax
      Lid sinds:
      15 May 2007

      Hier niet zo ver van waar ik woon heb ik een ascona b te koop zien staan. T’is echt een mooi ding en kost niet eens zo veel.

      Er zit spijtig genoeg maar een 1.6s motortje en ik zou er toch eventueel iets vinniger willen inleggen.

      Nu de belgische wet is niet mals als het op engineswaps aankomt (mag gewoon niet op dagelijkse wagens) .

      Weet iemand soms of er nog andere motors zijn die er uiterlijk ongeveer hetzelfde uitzien als een 1.6s maar iets meer pk heeft.

      Ik zoek geen vermogenswinst van 50+ pk maar iets meer is altijd welkom hé.

      grtz

      #17504655
      Sicco
        Lid sinds:
        7 December 2008

        1,9s maar echt veel schiet je er niet mee op.Van 55kw naar 66kw.Mischien 2.0s,maar ik weet niet zeker of die opties precies het zelfde is.

        #17504656
        Makko
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 July 2007

          Ik heb mijn 1.6n vervangen door een 1.9s ben van 60pk naar 90pk gegaan….maar als je daar aan gewend bent wil je gewoon weer snellen. :P

          #17504657
          larsjeG40
            Lid sinds:
            23 January 2008

            2,4 erin hangen en de motorcodes weg slijpen:angel

            #17504658
            madmax
              Lid sinds:
              15 May 2007

              mijn huidige rwd toyota heeft er 120 pk dus dan naar 60 pk , k’weet nie of ik dat ga kunnen gewoon worden. Mja ,we zien wel .

              #17504659
              henkjan_80
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 December 2006

                ’t simpelste is er een 2.0s in te hangen. Is hetzelfde blok alleen de motorcode is anders. Ik weet niet of ze in belgie de motorcodes controleren tijdens de periodieke (jaarlijkse?) keuring anders moet je eigen motor houden en daar het binnenwerk van bijv. een 2.0/2.2/2.4 in zetten. Is met wat kleine aanpassingen te doen alleen ’t is wat werk

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.