Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Heeft de asbak standaard ook verlichting, ergens bij de sigarenaansteker?? Het bakje zelf heeft in 1 hoek wel een glaasje, maar zag niets qua aansluiting…
En zo ja, of iemand misschien het los heeft liggen ter overname..?
is dat mini fittinkje van de asbakverlichting wel geschikt voor led lampjes?
of moet ik dat op een andere manier aansluiten…
die van de bagageruimte, handschoenkast en binnenverlichting waren geen probleem… die ledjes konden er zo in en doen het perfect, wel ander typ lampje uiteraard maar toch.
Ik heb geen ervaring met het plaatsen van LED-lampjes zoals jouw bedoeling is, maar wel met LED in het algemeen. Misschien een probleem met de polariteit?
Het grappige is.. ik heb de handschoenkast verlichting getapt via de sigarenaansteker en dat is geen enkel probleem. lampje verwisseld met led was ook geen probleem (wel opletten hoe het erin moet)
maar dat asbaklampje is toch lastiger dan ik had verwacht.. qua stroom zou het toch geen probleem mogen zijn.. of de fitting is niet geschikt voor led.. ik zal het eens via een andere bron proberen aan te sluiten.
Hij doet het… of het lipje van dat lampje zat niet goed.. maar heb de massa nu getrokken vanaf handschoenkastje.. en niet meer vanaf de aansteker.. nu is alles prima en mooi blauw.
Auteur
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.