Asbakverlichting.

Forumindex Forums Modellen Tigra Asbakverlichting.

  • Dit onderwerp bevat 7 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 24 april 2017om 13:59 door Anoniem.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18342304
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Oi Tigra kenners.. :)

      Het volgende kwam ik tegen..

      Heeft de asbak standaard ook verlichting, ergens bij de sigarenaansteker?? Het bakje zelf heeft in 1 hoek wel een glaasje, maar zag niets qua aansluiting…

      En zo ja, of iemand misschien het los heeft liggen ter overname..?

      gr geeviz.

      #18342434
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        mysterie opgelost….

        [URL=http://s1083.photobucket.com/user/Geeviz/media/Mobile%20Uploads/20170420_150247_zpstxkxhoek.jpg.html][IMG]http://i1083.photobucket.com/albums/j393/Geeviz/Mobile%20Uploads/20170420_150247_zpstxkxhoek.jpg[/IMG][/URL]

        micro lampje

        weet iemand ook de gangbare typenaam.. van dit rotdingetje?wil eens kijken of ze er ook in led zijn

        #18342438
        Jasper98
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 January 2017

          Dat is een steeklampje

          #18342439
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Had ‘m door.. geloof t5 19 bij 5 mm.. heb al nieuwe besteld :)

            #18342520
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              ledjes binnen… maar ik krijg het niet werkend…

              is dat mini fittinkje van de asbakverlichting wel geschikt voor led lampjes?

              of moet ik dat op een andere manier aansluiten…

              die van de bagageruimte, handschoenkast en binnenverlichting waren geen probleem… die ledjes konden er zo in en doen het perfect, wel ander typ lampje uiteraard maar toch.

              #18342522
              Jasper98
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 January 2017

                Ik heb geen ervaring met het plaatsen van LED-lampjes zoals jouw bedoeling is, maar wel met LED in het algemeen. Misschien een probleem met de polariteit?

                #18342524
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Het grappige is.. ik heb de handschoenkast verlichting getapt via de sigarenaansteker en dat is geen enkel probleem. lampje verwisseld met led was ook geen probleem (wel opletten hoe het erin moet)

                  maar dat asbaklampje is toch lastiger dan ik had verwacht.. qua stroom zou het toch geen probleem mogen zijn.. of de fitting is niet geschikt voor led.. ik zal het eens via een andere bron proberen aan te sluiten.

                  #18342569
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Hij doet het… of het lipje van dat lampje zat niet goed.. maar heb de massa nu getrokken vanaf handschoenkastje.. en niet meer vanaf de aansteker.. nu is alles prima en mooi blauw.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.