armsteun te kort insignia business edition ???

Forumindex Forums Modellen Insignia armsteun te kort insignia business edition ???

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247992
    duranduran
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 February 2012

      Ik heb een insignia business edition.
      Vanwege de standaard handrem is de armsteun veel te kort om er je arm op te kunnen leggen.
      Wie heeft ervaring met omwisselen van deze steun naar de langere versie die standaard op de insignia zit?
      Of is er een andere passende oplossing?

      #18011262
      Miss@80
        Lid sinds:
        27 April 2012

        Volgens mij kan dat niet, juist door die handrem. Voor mij was hij ook veel te kort en heb uiteindelijk besloten om te investeren in een elektrische handrem. Nu is de armleuning wel lang genoeg

        #18011263
        Admiral
          Lid sinds:
          19 January 2012

          @duranduran wrote:

          Ik heb een insignia business edition.
          Vanwege de standaard handrem is de armsteun veel te kort om er je arm op te kunnen leggen.
          Wie heeft ervaring met omwisselen van deze steun naar de langere versie die standaard op de insignia zit?
          Of is er een andere passende oplossing?

          Ik ben ook benieuwd of ik de armsteun van de andere versie om kan zetten want ik heb dezelfde klacht. Met een beetje geluk krijg ik mijn lease-auto over twee weken en zal ik het eens bekijken. Het is logisch dat de handrem dan gedeeltelijk onder steun zal komen maar dat zou ik op zich geen probleem vinden. Is er echt niemand die dit al een keer heeft onderzocht?

          #18011264
          midnight black
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 December 2011

            Bij de Vec C hadden ze tenminste nog een mooie oplossing met een uitschuifbare armsteun!

            #18011265
            TBN
              Lid sinds:
              17 May 2012

              Armsteun is inderdaad veel te kort. Je kan rustig zeggen dat er van een armsteun geen sprake meer is. Uitschuifbare armsteunen zijn bij de VAG-producten nagenoeg standaard.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.