APK

Forumindex Forums Modellen Astra APK

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225890
    f12f12f12
      Lid sinds:
      7 January 2010

      Vandaag mijn Astra F laten keuren…
      BALENN!! 2 reparatiepunten meegekregen.

      De remdrukverdeler blijkt vast te zitten en een gaatje in de uitlaat. Nu even een adresje zoeken waar zij dit willen gaan repareren. Waar moet ik aan denken voor wat betreft kosten?

      Meneer de keuringmeester gaf wel aan het een erg nette auto te vinden. Altijd leuk om te horen van een kenner.

      ;)

      #17728229
      Astra F Vaassen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 February 2010

        Waar zit het ‘gaatje’ in de uitlaat? Als het de achterdemper is kun je het zo gek maken als je zelf wil. Remdrukverdeler is wel vaker gedonder mee en zitten wel vaker vast, misschien kan die nog gangbaar gemaakt worden maar de kosten voor een nieuwe weet ik niet, zal vast wel op internet ergens staan.

        #17728230
        f12f12f12
          Lid sinds:
          7 January 2010

          Het gaatje in de uitlaat zit helemaal vooraan. Meneer had het over “even dicht smeren”. Zelf bood hij aan de 2 reparaties te doen voor 50 euro. Mijn inziens een redelijke prijs. Dus ik denk dat ik op dat aabod inga. Als ik voor dat geld weer een jaar kan sturen, ben ik een blij man ;)

          #17728231
          Astra F Vaassen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 February 2010

            origineel gepost door f12f12f12
            Het gaatje in de uitlaat zit helemaal vooraan. Meneer had het over “even dicht smeren”. Zelf bood hij aan de 2 reparaties te doen voor 50 euro. Mijn inziens een redelijke prijs. Dus ik denk dat ik op dat aabod inga. Als ik voor dat geld weer een jaar kan sturen, ben ik een blij man ;)

            Als hij het voor 50 euro kan oplossen dan zou ik dat doen ja. Ben je ook van het gezeur af en kan die weer gekeurd worden:thumbup

            #17728232
            champo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2006

              Voor de uitlaat kan je altijd gumgun gebruiken:D

              #17728233
              Famempeters
                Lid sinds:
                8 March 2008

                ik zou gouw op het aan bod ingaan en hem voor die €50 laten maken dan ben je meteen APK gekeurd.

                voorts zou ik is op marktplaats of zo gaan kijken voor het deel van de uitlaat wat nu dicht gesmeerd gaat worden ..zo als je aan geeft is het een nette wagen dus gewoon op zeker gaan.

                bert

                #17728234
                f12f12f12
                  Lid sinds:
                  7 January 2010

                  Vanmorgen direct de 2 reparatiepuntjes door de keurmeester laten repareren.
                  Gaatje in de uitlaat kon hij niet meer vinden, vond ik zelf beetje vreemd klinken.
                  Gister was de uitlaat nog lek en vandaag prima in orde :S.

                  Remdrukverdeler met behulp van een sloot wd40 en een tang los gewrikt.

                  10 minuutjes werk. Kosten? 15 Euro.

                  APK datum 19-10-2011 :D:D:D:D

                  Dit wordt mijn vaste garage ;)

                  #17728235
                  Astra F Vaassen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 February 2010

                    Hmm wel vreemd een gat is een gat dus die verdwijnt niet zomaar natuurlijk:hmmz Maar dan had die net zo goed gelijk toch die dingen kunnen doen, zoveel werk is het dan ook niet.

                    #17728236
                    f12f12f12
                      Lid sinds:
                      7 January 2010

                      Ja dat was inderdaad een beetje vreemd.

                      #17728237
                      Famempeters
                        Lid sinds:
                        8 March 2008

                        hier bij ons ga ik met me beuntjes naar Vak garage Nieuwb-Vennep APK af €15
                        ben daar dan om 13 uur na de lunch ben gelijk aan de beurt klaar terwijl je wacht (met koffie) en doet niet moeilijk koplampen controlle stelt ze meteen af uitlaat kan het met gum gum doet hij dat verder bij afkeur heb ik 10 werkdagen om te herkeuren zonder extra kosten ..

                        maar geen gemieren neuk over een lampje of dat geneuzel word gewoon ff gedaan dat betaal je wel natuurlijk

                        dus er zijn er ook wel redelijke adresjes

                        Bert

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.