antenne

Forumindex Forums Modellen Astra antenne

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223826
    Barona
      Lid sinds:
      23 July 2010

      ik ben in het bezit van een astra tailbag 1995 1.4. kan iemand mij vertellen hoe ik de antenne aan de zijkant achter kan vervangen. en ligt er al bedrading voor eventueel een elektrische antenne. groeten Gerrit

      #17703092
      tijgetje57
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2004

        Voorstellen is gewenst. Of kom je op een feestje ook zo binnen gaat zitten en vraagt of het lampje al uit is??

        #17703093
        Barona
          Lid sinds:
          23 July 2010

          bye bye

          #17703094
          gsi-tje
            Lid sinds:
            6 August 2004

            opgeruimd staat netjes :vertag

            #17703095
            TheGeneral
              Lid sinds:
              21 February 2010

              die is ligt geraakt denk ik…..

              #17703096
              dragon1
                Lid sinds:
                2 October 2009

                Blijkbaar is het sociale niet echt zijn sterkste punt

                #17703097
                Rob-Epe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 August 2005

                  origineel gepost door Barona
                  ik ben in het bezit van een astra tailbag 1995 1.4. kan iemand mij vertellen hoe ik de antenne aan de zijkant achter kan vervangen. en ligt er al bedrading voor eventueel een elektrische antenne. groeten Gerrit

                  Als het goed is dan is dit al voorbereid… Maar meten is weten, dus even kijken of het er zit.

                  Op de sloop zijn die antennes nog wel te vinden…

                  Het is overigens een Tailgate… NL-vertaling zou zijn: Bumperklever.

                  origineel gepost door TheGeneral
                  die is ligt geraakt denk ik…..

                  Ligt of licht geraakt ??? :angel

                  #17703098
                  TheGeneral
                    Lid sinds:
                    21 February 2010

                    sorry het is licht geraakt was niet helemaal scherp op dat moment….

                    #17703099
                    miraltje
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      :swear nu kappen met het gezeik van voorstellen, ooit heb ik eens een topic hierover gewijt

                      strekking was dat 90% het geen hol kon schelen dat er niet werd voorgesteld en dat het een onzinige topic was.

                      als er dan toch mensen zijn die vinden dat er eerst voorgesteld moet worden kunnen we beter het forum voor nieuwe leden op slot gooien en na het voorstellen pas open stellen voor de newbies.
                      dit gebeurd oa ook bij tigra team.:swear

                      zoveer mij bekent ligt er geen geschakelde spanning voor een elektrische antenne

                      #17703100
                      omicvvvo
                        Lid sinds:
                        16 July 2010

                        ook al licht geraakt
                        mensen die zich aanmelden voor info die snel en ook nog met verstand beantwoord worden door de mensen die er verstand van hebben moet je eigenlijk geld voor vragen als ze je dan vragen om op het opel forum je effe overhalen om je eigen voor te stellen in de hoop dat ze later ook een vraag aan jou kunnen maken en daardoor ook hun probleem met de auto snel op te kunnen lossen vind ik redelijk
                        ik heb me ook pas aan gemeld en ik heb al nutige info kunnen en mogen krijgen daar ben ik blij om en als ik een vraag weet die ik kan beandwoorden zal ik dat zeker doen.

                        #17703101
                        Melvivio
                          Lid sinds:
                          3 September 2008

                          Hey mensen!

                          Ben al geruime tijd lid, maar sinds de verkoop van van mijn Vec-b, en aanschaf van AstraF niet zo aanwezig meer.

                          On-topic: Door dit soort post wordt het forum flink onoverzichtelijk. Ben lid geweest van meerder fora, waar ze mensen eerst maar lieten posten in bepaalde gedeeltes, om dit soort dingen te voorkomen.

                          Zal wel een heel gecode zijn niet daarvan…

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.