angeleyes Astra F (97)

Forumindex Forums Modellen Astra angeleyes Astra F (97)

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 26 tot 42 (van in totaal 42)
  • Auteur
    Berichten
  • #17575131
    Hyronymus
      Lid sinds:
      28 December 2009

      Och, mijn Astra-F is ook rood. Of liever gezegd was rood…

      Ik koop nooit meer een rode auto :P. Maar de jouwe ziet er mooi uit, Robert!

      #17575132
      robertszone
        Lid sinds:
        29 November 2009

        Haha.. zal ik nu het geheim verklappen? :angel

        De complete zijkant is opnieuw gespoten aan beide kanten door de vorige eigenaar. Vandaar dat ie er nog wel goed uit ziet denk ik..
        Zodra de zon zich wat meer gaat laten zien ga ik de motorkap, dak en kofferklep helemaal oppoetsen. Deze steken wat ‘roze’ af tegen de mooie rode kleur. (ookal zijn ze nog niet zo héél er verkleurd).
        In ieder geval is het eerste wat gebeurt, zodra het loonstrookje op de mat gevallen is een riegergrill ;)

        #17575133
        astraTD
          Lid sinds:
          9 March 2009

          origineel gepost door Jerremy
          Nette wagen robertszone ! Die angels zien er netjes uit en passen voor de verandering ook nog is aardig !
          De achterlampen en uitlaat zijn niet helemaal mijn ‘cup of tea’ maar als jij het maar mooi vind toch :thumbup
          Mooi poetskleurtje. :D Helaas vereist dit type/fabricaat rood op de Astraatjes F aardig wat poetswerk.
          Had er ook zo’n een namelijk 10 jaar geleden, alleen een 16 klepper. Me eerste Opel, en dus ook eerste Astra.
          Auto was praktisch nieuw destijds (nog geen 20.000 gelopen) en had ‘m zodoende ook met de hoogst mogelijk
          verlengde fabrieks garantie, destijds heette dat O.K. Quality Car.
          Man was ik trots en reed ie fijn.. king:


          zo tezien zie ik nergens roest aan astra.:jerry

          Mooie kleur is dat echte orginele rood.

          #17575134
          robertszone
            Lid sinds:
            29 November 2009

            Dit zijn de foto’s van Jerremy van 10 jaar terug :P

            Heb overigens nog wel de vraag hoe ik aan het kleurnummer kom van mijn Astra? Heb op de plaat gekeken onder de kap maar kom er niet achter.. (of heb op de verkeerde gekeken :hmmz)

            #17575135
            Fonzy
              Lid sinds:
              7 May 2010

              Ik zat eens deze discussie te lezen. Ik heb zelf ook laatst voor mijn astra f caravan angel eyes van sonar aangeschaft. inbouwen was geen probleem maar mijn gril sluit niet mooi aan op de lichten. heeft iemand anders daar ook een probleem mee? Bij de leverancier zijn ze iig druk aan het uitzoeken waar het aan kan liggen.

              #17575136
              Astra F Vaassen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 February 2010

                origineel gepost door Fonzy
                Ik zat eens deze discussie te lezen. Ik heb zelf ook laatst voor mijn astra f caravan angel eyes van sonar aangeschaft. inbouwen was geen probleem maar mijn gril sluit niet mooi aan op de lichten. heeft iemand anders daar ook een probleem mee? Bij de leverancier zijn ze iig druk aan het uitzoeken waar het aan kan liggen.

                Heb je wel het goede type angel eye gekocht? Want je hebt ze voor verschillende bouwjaren;)

                #17575137
                Fonzy
                  Lid sinds:
                  7 May 2010

                  Ik heb een astra f uit `1998 de leverancier geeft aan de koplampen te hebben besteld voor het type van na 1995 (dus theoretisch zou dat geschikt moeten zijn) De hoek van mijn gril is veel scherper dan de hoek van de koplampen. Met als gevolg dat de gril boven over de koplamp heen valt en onderin een gat zit tussen de koplamp en de gril. De leverancier heeft nog een keer de zelfde koplampen besteld om ze te vergelijken met de koplampen die eerder zijn besteld maar naar hun zeggen zijn dit de zelfde dan van die er nu in zitten.

                  #17575138
                  Astra F Vaassen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 February 2010

                    Ik heb zelf een astra f uit ’93 en die paste echt perfect die lampen. Heeft toch iets met die grill te maken dat het niet met die grill gaat werken, want anders zouden ze toch goed moeten zijn:vertag.

                    #17575139
                    syl-astra
                      Lid sinds:
                      3 October 2007

                      denk eerder dat hij koplampen van het eerste type in had met passende gril

                      nu besteld hij lampen naar het bouwjaar van de en dan past de gril niet meer
                      doe anders een foto van je gril :P

                      #17575140
                      Fonzy
                        Lid sinds:
                        7 May 2010

                        Ik zie het al denk toch dat het probleem bij de leverancier ligt en dat ik koplampen heb gekregen van het eerdere type. Mijn gril loopt veel schuiner af en de koplampen in jou astra lijken verdomd veel op die ik heb gekregen. Kan jij mij die foto mailen dan ga ik ze weer eens een mailtje sturen. Want erg snel reageert men daar niet meer.

                        mail is: rdvrij apeding g mail dot com

                        Alvast bedankt.

                        #17575141
                        Astra F Vaassen
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 February 2010

                          origineel gepost door Fonzy
                          Ik zie het al denk toch dat het probleem bij de leverancier ligt en dat ik koplampen heb gekregen van het eerdere type. Mijn gril loopt veel schuiner af en de koplampen in jou astra lijken verdomd veel op die ik heb gekregen. Kan jij mij die foto mailen dan ga ik ze weer eens een mailtje sturen. Want erg snel reageert men daar niet meer.

                          mail is: rdvrij apeding g mail dot com

                          Alvast bedankt.

                          ja zal het even doen;)

                          Zag in je profiel dat je mail rdvrij@gmail.com is die werkt wel

                          #17575142
                          Fonzy
                            Lid sinds:
                            7 May 2010

                            Zo de email gestuurd naar de leverancier kijken wat men hierop te vertellen heeft.

                            Bedankt voor de foto’s.

                            #17575143
                            Astra F Vaassen
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              21 February 2010

                              origineel gepost door Fonzy
                              Zo de email gestuurd naar de leverancier kijken wat men hierop te vertellen heeft.

                              Bedankt voor de foto’s.

                              Geen probleem, ben benieuwd wat ze zeggen:vertag

                              #17575144
                              Fonzy
                                Lid sinds:
                                7 May 2010

                                Ja ja krijg ik toch gelijk van ze:

                                “Hallo,

                                Ik denk ook dat je gelijk hebt. Namelijk dat dit koplampen zijn voor het oude model tot 95.
                                Waarschijnlijk is er iets verkeerd gegaan in de fabriek en zitten de koplampen verkeerd in de doos.
                                We gaan even proberen om de juiste set te krijgen. Het kan zijn dat dit even duurt. Want waarschijnlijk als we weer een nieuwe set bestellen krijgen we weer het verkeerde bouwjaar. Maar we gaan zorgen dat de juiste er komen.”

                                Nou ben benieuwd hoe lang het gaat duren. :hmmz

                                #17575145
                                Astra F Vaassen
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  21 February 2010

                                  origineel gepost door Fonzy
                                  Ja ja krijg ik toch gelijk van ze:

                                  “Hallo,

                                  Ik denk ook dat je gelijk hebt. Namelijk dat dit koplampen zijn voor het oude model tot 95.
                                  Waarschijnlijk is er iets verkeerd gegaan in de fabriek en zitten de koplampen verkeerd in de doos.
                                  We gaan even proberen om de juiste set te krijgen. Het kan zijn dat dit even duurt. Want waarschijnlijk als we weer een nieuwe set bestellen krijgen we weer het verkeerde bouwjaar. Maar we gaan zorgen dat de juiste er komen.”

                                  Nou ben benieuwd hoe lang het gaat duren. :hmmz

                                  Ja is wel een hoop gezeur maar hoop dat je nu wel de juiste krijgt:)

                                  #17575146
                                  robertszone
                                    Lid sinds:
                                    29 November 2009

                                    ik zat even te twijfelen, omdat bij mij ook de riegergrill over de koplampen heen valt, maar dat hoort zo :P.

                                    Die van jou moeten inderdaad wat weglopen. ik heb evt. een foto van een na94-er hoe het zou moeten als je intresse hebt.. moet hem dan alleen ff maken ;)

                                    #17575147
                                    Fonzy
                                      Lid sinds:
                                      7 May 2010

                                      Ja ja Eindelijk gister een nieuwe set binnen gekregen. Duurt ff maar dan heb je ook wat na lang gezeur hebben ze toegegeven dat de leverancier een fout heeft gemaakt. Van het weekend maar de goede met de foute omwisselen.

                                      Allen bedankt voor de hulp en input. Dat heeft mij erg geholpen met het verkrijgen van mijn gelijk.

                                    17 berichten aan het bekijken - 26 tot 42 (van in totaal 42)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.