angel eyes afstellen..

Forumindex Forums Modellen Tigra angel eyes afstellen..

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253611
    lambo452
      Lid sinds:
      7 May 2008

      hallo,

      er zitten sinds een week donkere angels in mn vriendin A tigra(hele vooruitgang!!!)

      maar nu kwam ik er net achter dat allebij de lampen naar het midden gericht zijn en dus iets verder uit elkaar moeten schijnen…

      de hoogte staat verder vrij goed maar is af te stellen..
      kan ik het ook zeiwaarts afstellen?? zoja waarmee??

      op mijn astra had ik 3 afstel moertjes zitten waar ik ze mee kon afstellen

      op de tigra zit alleen een draaiknop op de stelmotor..
      en een zilvere schroef met een ring met tandjes.. is die voor de zeiwaartse afstelling??

      ik hoor het graag..

      #18083972
      gertjuh1968
        Lid sinds:
        20 February 2011

        misschien is het wat om ff te vergelijken.
        ik heb net ff een foto gemaakt.

        de auto staat op de oprit, schuin voor over, de afstand klopt niet.

        #18083973
        lambo452
          Lid sinds:
          7 May 2008

          okee.. ja volgens mij staan ze bij mij nog iets dichterbij.. maar ik ga van de week waarschijnlijk toch ff op pad om ze goed te laten afstellen.. maar wil ff voor de zekerheid weten van hoe en wat voordat ik overal aan ga zitten draaien..

          anyway thnx voor je foto+reactie!!!

          #18083974
          Dominic
            Lid sinds:
            17 December 2009

            Kun je de lenzen van binnenuit niet stellen?

            #18083975
            lambo452
              Lid sinds:
              7 May 2008

              hoe bedoel je van binnen uit?? ik zou niet weten hoe eigenlijk.. weet alleen dat er op de unit 2 stel mogelijk heden zitten.. 1tje voor hoogte (op de stelmotor) en de andere is die zilverkleurige schroef met tandjes… maar k weet niet wat die doet

              #18083976
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                denk wel dat het die is, gewoon ff op een avond met het licht aan voorzichtig proberen.
                bij de angel eyes in mijn vorige astra zaten ook 2 stelschroeven, die moest ik met een grote schroevendraaier draaien

                #18083977
                lambo452
                  Lid sinds:
                  7 May 2008

                  ja ik ga van de week aan de gang.. dan gooien we m ook ff stukkie omlaag.. en dan kunnen we gelijk ff kijken hoe of wat met de koplampen..

                  #18083978
                  lambo452
                    Lid sinds:
                    7 May 2008

                    koplampen nog niet afgesteld omdat we bezig zijn met verlagen en de achterkant niet mee wil werken…

                    maar ben er wel achter dat die zilverkleurige schroef voor de breeedte afstelling is.. en die op de stelmotor is voor de hoogte…

                    #18083979
                    Juhroen
                      Lid sinds:
                      10 December 2011

                      Er zitten altijd 2 stelschroeven in. 1 voor de hoogte en 1 voor de horizontale verstelling. Je zou eventueel ook even langs een dealer kunnen rijden en het daar even met het karretje doen. Is nog geen 5 minuten werk en staan ze zeker goed.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.