Android radio J OPC/Sport schakelaars

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Android radio J OPC/Sport schakelaars

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18431352
    Jarno84
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 August 2021

      Hi iedereen. Ik heb sinds enige tijd een Astra J OPC waar ik tot nu toe zeer tevreden mee ben. De wagen zelf is top, echter ben ik over de radio (navi900) minder te spreken. Het geluid is prima, maar ik mis vooral streaming mogelijkheden via bluetooth, of wifi/4g en de flexibiliteit van Google Maps.

      In mijn vorige wagen ben ik verwend geraakt door een Android radio welke alle features die ik me kon wensen had, dus zoek ik voor de Astra nu iets vergelijkbaars. Ik wil het zoveel mogelijk fabrieks-af laten lijken. Ik wil dus geen 10 inch “Tesla style” radio maar gewoon een model dat in de verzonken uitsparing past waar het scherm van de originele radio nu zit. Wat er achter het dashboard verandert maakt me dus niet erg veel uit.

      Ik heb wat rondgezocht en kom uit bij radio’s als op http://witson.com.cn/displayproduct.html?id=2697151436326336 uit. Dit model lijkt onder meerdere merknamen verkocht te worden maar lijkt hardware matig altijd dezelfde.

      Inbouwen zou geen probleem moeten zijn, dat is me immers eerder ook gelukt met voorgaande radio’s. Waar ik echter niet achter kan komen is of de originele OPC en Sport-knoppen in de behuizing van de nieuwe radio gezet kunnen worden. Er lijkt bij deze radio’s een loze ruimte te zitten voor een knop aan de linkerkant van het gevarenlicht rijtje. In deze loze ruimte past zo te zien het OPC knopje. De rechterkant waar normaal het Sport knopje zou moeten zitten wordt bij de nieuwe radio bezet gehouden door een flapje met daarachter een SD kaart met navigatiesoftware (welke ik dus niet ga gebruiken, want Google Maps). Zijn er wellicht mensen op het forum met ervaring met deze radio die mij kunnen vertellen of dat SD kaart houdertje verwijdert kan worden en of de sport-knop er dan gemonteerd kan worden?

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.