Android Auto en Spotify (en voorstellen)

Forumindex Forums Modellen Grandland X Android Auto en Spotify (en voorstellen)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18430026
    Randy21
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 August 2021

      Hallo allen,

      Ik ben sinds vorige week maandag de gelukkige berijder van een Grandland 1.2 uit maart 2020.

      Nu ongeveer 1600 kilometer mee gereden, waarvan 1200 met caravan en niets dan lof (oke, de koppeling is wel erg licht uitgevoerd).

      Het enige waar ik nu tegen aanloop is dat Spotify meestal niet werkt i.c.m. Android Auto. Als ik op het Spotify icoon druk krijg ik de melding dat Spotify op dit moment niet werkt. Heel af en toe werkt het ook wel. Ik gebruik de originele kabel van mijn OnePlus 6T.

      Google Maps en alle andere functies van Android Auto werken wel prima.

      Heeft iemand een idee waar de issues van Spotify vandaan komen?

      Gr. Randy

      #18430110
      MVi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 March 2021

        Enige wat bij helpt is Spotify geforceerd te stoppen, daar na werkt het weer.

        #18430146
        Randy21
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 August 2021

          Bedankt voor de reactie. Maar dat helpt helaas ook niet.

          #18430182
          Virgil GLX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 October 2020

            @Randy21

            Wanneer je telefoon scherm aan staat en dan aansluit op de auto en Spotify opent op android auto, doet hij het dan wel?
            Sommige telefoons sluiten apps automatisch wanneer de telefoon stand-by gaat (scherm uit).

            – Staat de batterijbesparing van de Spotify app op “geen beperking” (dat bij stand-by gaan van de telefoon niet de app sluit.)
            – Ik heb de app ook op autostart staan.

            App info Spotify

            #18430242
            Randy21
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 August 2021

              Hoi Virgil,

               

              Vraag me niet hoe. Maar het is gelukt. Ik heb mijn telefoon helemaal verwijdert uit de BT lijst van de auto. Android Auto uitgeschakeld. Telefoon opnieuw gestart en toen opnieuwe verbinding gemaakt. Ik heb de auto naar mijn telefoon laten zoeken en toen verbinding gemaakt.

              Daarna Andoird Auto ingeschakeld en USB kabel erin. Ik heb zowel Spotify als Android Auto zo een beetje alle denkbare toestemmingen gegeven, dus wat dat voor de veiligheid van m’n telefoon doet…:-)!?! Maar dat is mogelijk voor latere zorg.

              Voor nu werkt het en ben ik weer blij.

              Bedankt voor je bijdrage!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.