android auto

Forumindex Forums Modellen Grandland X android auto

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #18417938
    BigBadBanana
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 March 2020

      ik ben al dagenlang aan het proberen mijn smartphone samsung s20 draadloos te koppelen met android auto. met de kabel werkt het perfect, maar draadloos lukt het me niet. zijn er nog mensen met dit probleem of mensen waar het wel bij gaat, misschien dat ik iets verkeerd doe. ik zou het heel graag draadloos willen omdat ik in mijn midden console onder de armsteun een draadloze oplader heb.

      #18417975
      RonaldGLX
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 August 2019

        Is niet mogelijk. Google maar even Android auto draadloos.  Daar moet de auto en telefoon al voor geschikt zijn om het mogelijk te maken.

        #18418204
        pjotter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2013

          Sorry had mij vergist zag dat het wel werkt bij iphone nier voor android nog steeds met kabel

          Het is wel mogelijk hiervoor heeft uw een adapter nodig cplay2air voor android

          CARPLAY2air_wireless_adapter_for_Android_Head_Units_Android_Auto_Mirror-link_540x

          https://cplay2air.com/products/carplay2air-wireless-adapter-for-android-head-units-android-auto-mirror-link

           

          #18419714
          BigBadBanana
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 March 2020

            Bedankt voor de reactie, ik heb er juist 1 besteld. Als je wil laat ik iets weten dat het werkt. Ik zou het donderdag moeten ontvangen

            #18420093
            Virgil GLX
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 October 2020

              @BigBadBanana

              Ik ben ook wel benieuwd want volgens mij moet je ook met deze dongle (zoals bij alle andere) een Android telefoon altijd met kabel gebruiken (bij Opel)

              Alle dongles op de markt zijn alleen voor IOS die nog niet draadloos gaan, draadloos te maken. En kan je met de dongle een in een auto gebouwde Android systeem geschikt maken om met een IOS telefoon te koppelen.

              Maar maken geen draadloos koppeling mogelijk met Android telefoons.

              Bijvoorbeeld Volkswagen kan je wel draadloos een Android telefoon koppelen.

              Hopelijk voldoet deze dongle aan je verwachtingen en ben benieuwd naar jouw ervaringen.

              *Update: Na even zoeken ben ik wel het volgende tegengekomen:
              https://www.indiegogo.com/projects/aawireless#/
              Ik heb deze ook net besteld en verwachte verzending is in Juni. Ik zal mijn bevindingen hier delen wanneer ik deze binnen heb.

              #18420554
              BigBadBanana
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 March 2020

                sorry voor het late schrijven, heb het geweldig druk gehad op het werk. ik heb het een paar keer geprobeerd en ik krijg het niet aan de praat. de dongle wil connectie maken met Android auto, maar blijkbaar moet je een app installeren op de radio zelf. dus ik vermoed dat dit alleen werkt op radio’s die android gestuurd zijn. ik heb de app nog niet geprobeerd. daarna heb ik naar opel geschreven, maar ik wacht al een paar dagen op antwoord. nu na verder opzoeken op het internet, heb ik gelezen dat het ook met een wifi verbinding kan. nu mijn wagen is wifi ready, maar ik weet niet hoe ik die wifi verbinding in stand moet brengen.

                 

                #18420586
                rene
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2004

                  Mijn ervaring met Opel Nederland is dat ze niks ondersteunen :unsure:

                  #18420871
                  Tjerk Visser
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    22 July 2020

                    Ik hoop dat je duits goed is, zo ja dan zou je hier wel eens wat aan kunnen hebben.

                    https://www.peugeottalk.de/index.php?thread/8987-android-auto-und-android-11-wie-geht-das-ohne-kabel/&postID=249531#post249531

                    Mij boeit het niet zo omdat de draadloze lader die in de auto zit mijn Samsung galaxy S9+ niet wil opladen, dus ligt de telefoon in het vakje voor de pook aan een kort kabeltje.

                    PS. IK heb ook al een hack gezien om video via andriod auto op de headunit af te spelen. Mocht het interresant zijn voor iemand: Facebook groep Opel Grandland.

                    https://www.facebook.com/groups/1269212929858663/permalink/4043035479143047/

                    Groet Tjerk

                    #18421052
                    Virgil GLX
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 October 2020

                      @Tjerk-Visser

                      https://www.peugeottalk.de/index.php?thread/8987-android-auto-und-android-11-wie-geht-das-ohne-kabel/&postID=249531#post249531

                      Wat jouw link laat zien is wat ik besteld heb via: https://www.indiegogo.com/projects/aawireless#/

                      De volgende levering is met 2de generatie hardware en ik heb een mail gehad dat de levering (waarschijnlijk) in augustus is.

                      #18423225
                      paulsharry23
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        18 June 2021

                        <span style=”vertical-align: inherit;”><span style=”vertical-align: inherit;”>Android Auto is a mobile app developed by Google to mirror features of an Android device, such as a smartphone, on a car’s dashboard information and entertainment head unit.  vidmate app</span></span>

                        mobdro apk

                        #18423282
                        MVi
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          10 March 2021

                          Ik heb een telefoonhouder geprint met een 3D printer en zo via een magnetisch datakabeltje is mijn telefoon meteen verbonden met Android auto.WhatsApp Image 2021-06-19 at 14.13.08 (1)WhatsApp Image 2021-06-19 at 14.13.08

                          #18423296
                          Tjerk Visser
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            22 July 2020

                            Een magnetisch data kabeltje? wat moet ik mij daarbij voostellen? :unsure:

                            Is de stof die ik zie ook uit de printer gekomen? :yahoo:

                            #18423322
                            MVi
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              10 March 2021
                              #18423328
                              Tjerk Visser
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                22 July 2020

                                [quote quote=18423322]even googlen naar Magnetische Oplaadkabel – Datakabel of https://www.google.com/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjF5v-lt6TxAhWQ2tUKHYR3BvIYABBrGgJ3cw&sig=AOD64_2ZJ1dhq_eqw8uq1ZZtZW9q3hxmQA&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwinx_qlt6TxAhWx8-AKHeLDCcIQgeUECKcB&adurl=[/quote]

                                Grappig, wist niet dat die bestonden.

                                Denk ik ook maar eens bestellen. Maar dan zonder geprinte houder :good:

                                #18435062
                                Virgil GLX
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 October 2020

                                  Update: post #18420093

                                  Ik heb mijn bestelling bij AAwireless geannuleerd, reden is dat ik deze in juni had besteld en waarschijnlijke leverdatum in augustus zou zijn. Ook had ik de 2de generatie besteld en nu kreeg ik bericht dat waarschijnlijk in oktober de levering zou zijn maar dan wel de 1ste generatie.

                                  Ik heb nu de Carsifi besteld en verwachte levering is in november. Ben benieuwd of dit werkt zoals ik verwacht.

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.