Andere voorstoelen corsa b

Forumindex Forums Modellen Corsa Andere voorstoelen corsa b

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18014710
    John Opeltje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 October 2011

      haha idd goed gereedschap is het halve werk ;)

      John

      #18014711
      jeroenk
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 February 2012

        Vanavond weer ern poging. Als ik die veiligheidsvorkjes in de gordelspanner steek is het veilig?

        #18014712
        Coiler
          Lid sinds:
          7 July 2010

          @jeroenk wrote:

          Vanavond weer ern poging. Als ik die veiligheidsvorkjes in de gordelspanner steek is het veilig?

          En een beetje voorzichtigheid moet het goed zijn.
          Heb die van mij ook vervangen omdat de oude uit elkaar lag en de andere geknapt was.

          Heb nu de laatste tijd wel eens last van dat de riem losschiet (random). Bij trekken, bewegen, draaien e.d. blijft hij prima zitten.
          Toch binnenkort maar weer naar de sloop voor een andere want dit is niet echt veilig.

          #18014713
          jeroenk
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 February 2012

            Heb toch maar de stoelen losgeschroefd van het frame :) Ze zitten er nu in!

            Vanavond de 4 (deur)panelen even erin bouwen… In 2 moet nog een gat worden gemaakt vanwege elektrisch => Raamslinger bij mij :P

            #18014714
            tamiya
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 October 2011

              Als je de boel toch los hebt, kun je natuurlijk ook elektrische ramen inbouwen ;) Foto’s zijn trouwens altijd welkom van je nieuwe interieur, altijd leuk hoe iemand aan het hobbyen is :thumb

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.