Andere soort climate control in Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Andere soort climate control in Astra H

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274296
    Tusk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 January 2009

      Ik kwam in deze Astra (OPC) een ECC tegen die ik nog nooit eerder heb gezien. Model 10-2006

      Zover ik kan zien kan alleen de temp op auto gezet worden en de “richting” en stand niet…

      Is dit een betere ECC als de standaard, of juist slechter?

      #18302388
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        Dit is geen climate controle maar gewone handmatige airco.

        De indicatie geeft aan met welke temperatuur de lucht wordt uitgeblazen.
        Bij climate controle wordt de temperatuur in de auto gemeten en de uitblaas temperatuur daar automatisch op aangepast.
        Tevens houdt de Climate controle rekening met de zon die op je ruit staat en dat doet dit systeem ook niet.

        #18302389
        wagnas
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 May 2007

          Ik heb dezelfde soort airco in mijn Vectra C zitten en ze zeggen dat het climate control is. Vectra C kan je kopen met normale airco, climate control en gescheiden climate control voor links/rechts.

          Omdat de fanspeed op auto kan staan (de A voor de fanspeed) en als je dan een temp instelt, hij alles zelf regelt. Is het te warm, dan blaast hij koude lucht het interieur in. Sensor zit midden bovenop dashboard.

          Handmatige airco heeft niet de tempknop erin zitten (wel zo’n knop maar niet met graden benoemd) en mischien ook niet de auto stand op de fan.

          Mijn moeder heeft in haar Tigra van 2006 normale airco en mist ook deze 2 dingen.

          #18302390
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Semi Climate Control.

            Net als bij de Mercedes sprinter of vele Mercedes en Scania trucks

            verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.