Andere radio Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Andere radio Insignia

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238188
    neophyterulez
      Lid sinds:
      19 July 2004

      Ik heb deze link gevonden om de gewone radio om te bouwen naar 1 met GPS.
      Kent iemand dit of heeft er iemand ervaring met.

      Ik kan er niet echt uithalen wat deze kit inhoudt, denk radio en display.

      http://autoprotech.nl/product.php?id_product=74

      Ik heb wel een astra st, maar doordat deze nieuwer is, is de kans groot dat mensen nog geen ombouw gedaan hebben, misschien bij insignia wel doordat deze ouder is.
      Groetjes,

      #17884468
      hpp
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2011

        Hallo,

        Het betreft hier een navigatie/ bluetooth / dvd / tv / audio / achteruitrijcamera systeem. De orginele radio komt ook op dit scherm en blijft werken zoals in de oude situatie incl. stuurbediening.
        Je kan er super veel muziek op zetten, werkt met een harde schijf en sd kaart voor navi. Je kan er ook dvd en tv (kaart) mee kijken. Je krijgt een nieuwe console waar je scherm inzit, en een aparte unit voor inbouw in je dashboardkastje. De cd ( wisselaar ) blijft ook gewoon werken en komt allemaal op het scherm, ook de meldingen van klimaatcontrole enz enz.

        Als je meer wil weten hoor ik het wel.

        #17884469
        neophyterulez
          Lid sinds:
          19 July 2004

          En hoe zit het met de bekabeling? Is dit plug and play, of moet je andere draden zoeken en daar dan van aftakken?
          Garantie heb ik ook wel wat schrik van omdat de astra maar een 2 maanden oud is. Die cd-wisselaar, hoeveel cd’s is deze?

          Wat over de kwaliteit van dit setje?

          thanks voor de info.

          Groetjes,

          #17884470
          hpp
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2011

            Hallo.

            De set voor de insignia is denk ik anders dan voor de astra. Ik kan je alleen wat vertellen over de insignia.
            Kwaliteit is gewoon goed, aansluiten is plug and play, je moet alleen wel de aparte unit aansluiten op het bijgeleverde scherm. De aparte unit moet je zien als een computer, met ingangen voor dvd, sd kaart en usb aansluiting. De wisselaar zit in de (oude) radio (cd 400) deze blijft gewoon zitten en werken.
            Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn voor je garantie alles blijft gewoon zitten, je krijgt alleen een groter scherm.

            Ik hoop dat ik je een beetje opweg heb geholpen.

            Groetjes Hans

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.