Alleycats vraagje

Forumindex Forums Modellen Kadett Alleycats vraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235875
    Gupy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 June 2006

      De vorige huiseigenaar heeft me nog een setje Alleycats achter gelaten in de werkplaats…een oude herinnering van z’n vroegere Opels.:D

      Nu was ik ff aan het kijken welke maat het was en er viel me op dat 1 velg een opstaande rand bij naafgat had en de andere 3 niet.

      Zal ik die rand er maar gewoon afdraaien?

      Hou krijg ik die putten eruit, gewoon aluplamuur na het stralen?

      Zou er nog een kans zijn dat ik ergens een nettere velg kan krijgen zodat ik deze als reserve hou?

      Maat is trouwens 6J x 13.

      #17858721
      jrt
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 May 2009

        Heb zelf ook hetzelfde probleem met die allycats gelukkig 2 met rand en 2 zonder.
        Ik heb mijn gepolijst en ik ben aardig wat spuitplamuur tegen gekomen tijdens het schuren ;daaronder zat gewoon heel grove aluminium ;denk dat het in die tijd niet zo nauw stak op gebied van afwerking .

        Bij http://www.timms-autoteile.de/” onclick=”window.open(this.href);return false; kan je ze trouwens ook gewoon nieuw kopen.
        Denk dat je ze even snel glad hebt geschuurd dan uitgeplamuurd.

        #17858720
        Gupy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 June 2006

          Thanks, zal er ’s kijken.

          Jammer dat ik nu te weinig tijd heb om ze op te knappen…zal ze nog maar een paar jaar laten liggen dan.:)

          #17858719
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            Als je ze laat stralen krijg je ze nooit zo fijn strak.

            Denk dat je het mooier krijgt door ze te laten poedercoaten.

            Ik heb zelf een gestraalde set liggen, hiervan heb ik van 1 velg de rand gepolijst. Ik heb me rot geschuurd om die grove rand glad te krijgen. Echt geen aanrader. Het hard heb ik dik in een ondercoating gezet wat wel goed vult. Dat heb ik verder ook niet opgeschuurd of iets, gelijk in de lak.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.