Alarm achteraf nog in te bouwen ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Alarm achteraf nog in te bouwen ?

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #18224244
    gwriemersma
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 December 2010

      Als de nummers niet overeen komen kan het zijn dat alarm niet ondersteund word
      Verder maakt het volgens mij niet uit zowel de BCM als de REC worden leeg gehaald en opnieuw geprogrammeerd

      #18224245
      jraaf
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 January 2008

        Het gaat helaas wel om de juiste IDENT nummers. Anders werd ’t modden een kwestie van bestaande stuurapparen leeg trekken en herprogrammeren met de juiste opties met de Tech2.

        Voor alarm en sportknop bv heb je in een C1 een BCM met KD IDENT nodig en dan ook nog een vanaf GM serie >2005

        Het is echt opletten. Motor afhankelijk is de BCM dan weer niet.
        Groet jraaf

        #18224246
        cakir39
          Lid sinds:
          9 May 2014

          @jraaf wrote:

          Het gaat helaas wel om de juiste IDENT nummers. Anders werd ’t modden een kwestie van bestaande stuurapparen leeg trekken en herprogrammeren met de juiste opties met de Tech2.

          Voor alarm en sportknop bv heb je in een C1 een BCM met KD IDENT nodig en dan ook nog een vanaf GM serie >2005

          Het is echt opletten. Motor afhankelijk is de BCM dan weer niet.
          Groet jraaf

          Suq wat ik heb begrepen heb dat ik bcm met KD nodig heb de bouwjaar maakt dat uit of niet

          #18224247
          jraaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 January 2008

            De dient nummers (zijn eigenlijk letters) :angel Lopen volgens mij synchroon met de bouwjaren. Ik heb simpel weg een Vec C opgezocht met alle opties die ik wil modden. Met dit chassisnummer bij mij vod alle idents opgevraagd en zodoende op een 2005 versie gekomen. Een overgangsmodel C1 met full canbus high and low. Ik neem gewoon het zekere voor het onzekere. Maar het zou best kunnen dat een KD dient 2004 bestaat en geleverd is met de juiste opties. Dat weet ik dan weer niet. Let wel, alarm is in alle engelse versies geleverd maar ik was specifiek opzoek naar de sport module.

            Groet jraaf

            #18224248
            cakir39
              Lid sinds:
              9 May 2014

              Oke danku voor u uitleg mijne code is bz welke heb ik nodig weet je dat soms
              Welke dat zal overeen komen met de mijne nf of kd ?

              #18224249
              gwriemersma
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 December 2010

                KD voor pré facelift

                Heb zelf een pré facelift met alarm af fabriek
                Zal eens kijken welke ident letters ervoor komen

                #18224250
                cakir39
                  Lid sinds:
                  9 May 2014

                  Mijne is bz ze zeggen hier nf ? Mijne is 2003 model en waar kan ik zien
                  Welke dat past

                  #18224251
                  gwriemersma
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 December 2010

                    In een eerder bericht hier in dit topic wordt gesteld dat prefacelift ident KD dient te hebben en een facelift model NF
                    Jou VEC is een GTS van 2003 toch?
                    Dus Prefacelift en dus Ident KD

                    Ik zal eens gaan spitten welke ident mijn VEC heeft is ook Prefacelift

                    #18224252
                    jraaf
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 January 2008

                      Dient KD te worden. NF zou kunnen maar beter safe then sorry.
                      Bij mijn ccr2006 half can naar dvd90 full can swap had ik een airco unit met gm nummer eindigend op b.v. 21 die ’t niet dee en eindigend op 22 wel :wtf Zo nauw komt ’t soms.

                      Groet jraaf

                      #18224253
                      cakir39
                        Lid sinds:
                        9 May 2014

                        ja 2003 model dus de bcm code moet KD zijn en van welke motor inhoud deze komt maakt dat uit denk van niet he?
                        en de rec weet je dat de mijne is BB welke past op deze ?

                        #18224254
                        cakir39
                          Lid sinds:
                          9 May 2014

                          de bouwjaar maakt het uit en de cc van de motor van de bcm ? heb bcm module gevonden van 2004-2005 model van uk

                          #18224255
                          gwriemersma
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            17 December 2010

                            Welke motor maakt niet uit zie bericht Jraaf
                            En het bouwjaar moet voor 2006 zijn dus met die uit UK zit je goed

                            #18224256
                            cakir39
                              Lid sinds:
                              9 May 2014

                              heb van 2004-2005 model gevonden module KD

                            13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.