Alarm

Forumindex Forums Modellen Corsa Alarm

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248667
    Maikeltjeee
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 November 2011

      Mensen ik heb een vraagje, Ik heb een compleet alarm systeem van SPY gekocht en ingebouwd. Dit is diegene met shock en microwave sensor. Hij werkt tot nu toe mooi maar er zijn 3 dingen waar ik mee zit waarbij ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

      1. Ik wil graag mijn kofferbak kunnen openen via mijn afstand bediening maar ik snap niet hoe ik dat wil doen moet ik hiervoor iets anders inbouwen?

      2. Het relais wat er tussen moet bij de bobine kan iemand mij vertellen hoe ik dit precies moet aansluiten?

      3. Ook zou ik graag mijn elektrische ramen op het alarm willen aansluiten ik heb een – draad van het alarm aflopen welke kabel moet ik hebben om te zorgen dat de ramen automatisch dichtgaan?

      Op http://www.tiny.cc/alarmauto staat een beschrijving van het alarm. Het gaat om een Corsa B de functie voor de ramen aan te sturen en de functie voor de kofferbak te openen heb ik erbij zitten.

      Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

      Mvg, Maikel

      #18019272
      Klopper
        Lid sinds:
        19 September 2010

        1) Ik weet niet precies hoe compleet je setje is, maar mocht je 4 deurservo’s hebben, dan kan je er eentje gebruiken om de achterklep te schakelen door het omtrekken van een L-vormig pennetje.
        2) Dunno, nooit gebruikt ivm standaard startonderbreking in de sleutel.
        3) Hiervoor heb je volgens mij een extra comfort-module nodig. Maar voor zover ik het schema zie, kan het misschien ook te doen zijn zonder deze module. Weet niet exact hoe de bedrading van het raam in elkaar steekt, maar dan zou je dus het rode draad van de 6-polige stekker moeten gebruiken als massa-draad.

        #18019273
        Maikeltjeee
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 November 2011

          http://www.spy-europe.nl/epages/61657728.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61657728/Products/AA021″ onclick=”window.open(this.href);return false; Dit is mijn setje. Ik heb sowieso al overal cv zitten dus neem aan dat het hiermee te maken heeft? Heeft iemand hier meer ervaring mee?

          #18019274
          jaspersroosens
            Lid sinds:
            7 April 2012

            voor de kofferbak kunt je een extra motortje kopen kost 22 euro dacht ik of een motortje voor ook je deuren open en dicht te doen maar ik weet niet hoe je dit zou doen want ik snap het niet hoe het moet ;p
            en van de relais ken ik niks maar staat het niet op het schema? of kan je er een foto van sturen.
            en de ramen moet je een extra module kopen kost dacht ik 30 euro op spy ofwel kan je miss proberen voor het op de groen grijzen of blauw rood te maken dat is voor open en dicht te doen maar je hebt dan nog geen stroom en nog geen massa dus ik denk niet dat dat gaat anders hoor ik het graag dan doe ik het ook ;d hoop dt je hier wat mee bent

            #18019275
            Maikeltjeee
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 November 2011

              Maar ik heb al centrale deurvergrendeling standaard erin met elektrische ramen etc. Dus dan zou dit toch het zelfde zijn of hoe moet ik dit zien? Of moet ik dan nog een aparte module bestellen?

              #18019276
              jaspersroosens
                Lid sinds:
                7 April 2012

                ik heb ook orginelen elek ramen er in gemaakt toen geprobeert voor het er samen op te zetten op de cv maar ging niet en heb je in de koffer ook al cv? maar voor de elek ramen moet je denk ik wel een aparte kopen

                dezen denk ik Comfort Module 2 deurs elektrische ramen + Schuifdak op spy (krijg de link niet goed)

                #18019277
                Maikeltjeee
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 November 2011

                  Heb er ook al nagekeken maar moet het beetje zeker weten voordat ik 30 euro voor niks weggooi. En ja ik heb ook centrale deurvergrendeling in me kofferbak.

                  #18019278
                  jaspersroosens
                    Lid sinds:
                    7 April 2012

                    nja snap ik ik weet het niet zeker sorry, en miss even kijken welk draadje naar waar gaat en dan uitmeten voor welk het is voor als die sluit en dan de draad van de module naar daar maken en dan moet het normaal werken

                    #18019279
                    Maikeltjeee
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 November 2011

                      Nja ik wacht liever tot iemand op het forum er misschien ervaring mee heeft of er meer van weet.

                      #18019280
                      jaspersroosens
                        Lid sinds:
                        7 April 2012

                        nja hoop dat iemand het weet

                        #18019281
                        Maikeltjeee
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          5 November 2011

                          Gaat mij vooral om deze 2 dingen mensen:

                          1. Ik wil graag mijn kofferbak kunnen openen via mijn afstand bediening maar ik snap niet hoe ik dat wil doen moet ik hiervoor iets anders inbouwen?

                          2. Het relais wat er tussen moet bij de bobine kan iemand mij vertellen hoe ik dit precies moet aansluiten?

                          Stap 3 test ik een deze dagen wel

                          #18019282
                          Klopper
                            Lid sinds:
                            19 September 2010

                            Als je er al standaard centrale deurvergrendeling in hebt zitten, dan is het gewoon wat draadjes aansluiten bij de Kiekert…

                            #18019283
                            Maikeltjeee
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              5 November 2011

                              Bedankt voor je reactie maar heb er niks aan klopper. Als ik wist hoe of wat had ik het sowieso gedaan.

                              #18019284
                              richardschaeks
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                14 October 2008

                                Meloenenman,(Meloenverkoper op pinkpop)

                                kofferbak is draadjes zoeken die op je motortje zitten van de kofferbak en die aansluiten op de 2 oranje draden die je nog vrij heb op je spy setje!, heb ik je ook gezegd!

                                #18019285
                                Maikeltjeee
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  5 November 2011

                                  Dan gaat ie van me contact af maar springt ie niet open?

                                  #18019286
                                  richardschaeks
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    14 October 2008

                                    jewel, dan gaat die het slot meloenenman, of wil je dat die dan ook openspringt? zoja, kom jeje een popper te kopen!

                                    #18019287
                                    Maikeltjeee
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      5 November 2011

                                      Dat wist ik dus al. Vandaar dat ik zei dat dat niet echt belangrijk meer was.

                                    17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.