Al bijna 5 jaar lid.. toch maar eens doen:)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Al bijna 5 jaar lid.. toch maar eens doen:)

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218983
    Mijncorsa.nl
      Lid sinds:
      24 July 2005

      Even mijn auto erop zetten dan.

      Het is een Corsa C 1.4 16V Elegance van 29-12-2000.
      De auto is door de eerste eigenaar gekocht bij Roveco in Hoogvliet. Zij hebben hem ingeruild op een Corsa D bij Opel Centrum Oosterhout (NB). Daar heb ik hem in 2006 gekocht.
      Hij had toen 79.000 gelopen. Inmiddels (3 jaar verder) staat hij op 185.000.
      Heb er dus al aardig wat mee gereden en hij bevalt me nog steeds elke dag!

      Omdat de klushandjes gingen kriebelen, heb ik een aantal dingen aan mijn Corsa gedaan.

      2007: Xenon
      In de originele koplampen een Pilot xenon-set laten inbouwen.

      2007: Angel eyes
      Hiermee verblind je natuurlijk iedereen, en al gauw kwam er daarom een set aangepaste koplamp-units in

      2007: MP3-radio
      De standaard CD-30 werd verruild voor een Kenwood dubbeldin-systeem. Echter, ik vond het maar niks en heb toen al snel de originele weer teruggeplaatst.

      2008: Verlaagd
      In 2008 is de Corsa 40/30 mm verlaagd met een verenset van VMaxx. ’t Is niet zo heel duidelijk te zien op de foto, maar het staat net wat beter dan origineel. Helaas gaat de verlaging wel duidelijk ten koste van het rijcomfort:)


      Per ongeluk een verkeerd zandpad ingereden…:)

      2009: Andere koplamp units
      – Donkere koplamp-units ingebouwd
      – xenon op grootlicht gezet, dimlicht is nu terug halogeen

      2009: Opel arsmteun
      Voor het comfort een armsteun ingebouwd. Bevalt goed, kwaliteit is ook goed (stevig). Komt van de Opel dealer.

      2010: Parrot carkit
      Parrot carkit ingebouwd. Deze bevalt niet 100%… hij doet niet altijd wat je wil.

      2010: aanpassing knipperlichten
      De knipperlichten omgeleid naar de mistlamp-units. Deze gebruik ik toch nooit.

      Al met staat de Corsa er nu zo bij.

      Deze week ga ik een Coming-/Leaving Home module installeren. Deze zorgt ervoor dat de dimlichten aanspringen bij het in- en uitschakelen van de centrale vergrendeling.
      Verder heb ik geen plannen met de Corsa. Samenwonen en de aanschaf van een Manta hebben prioriteit..

      #17645262
      Rotho
        Lid sinds:
        22 January 2010

        Haha die koplampen en die middenarm steun wil ik ook nog eens kopen :) Vind die koplampen vooral mooi:thumbup

        #17645263
        Juvenile
          Lid sinds:
          4 March 2010

          Welkom op het forum hier, en ik moet zeggen: zeer leuke introductie !

          Ps: mijn oudeheer heeft er precies zo eentje, zeker een leuk autootje !

          #17645264
          Mijncorsa.nl
            Lid sinds:
            24 July 2005

            Dank u dank u:)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Het onderwerp ‘Al bijna 5 jaar lid.. toch maar eens doen:)’ is gesloten voor nieuwe reacties.