al astra j rijders

Forumindex Forums Modellen Astra al astra j rijders

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221081
    nicocorsa
      Lid sinds:
      6 June 2006

      hallo bij deze wou ik even laten weten dat wij nu onze astra j

      een maandje hebben nu was mijn vraag zijn er hier mss nog mense die er al mee rijden . en bevindingen over hebben

      onze uitvoering een astraj 5d cosmo 1.7 cdti 110 pk
      sport chassie
      18″ multispaak velgen
      cd500navi
      ledere sport stoelen
      park pilot voor en achter
      kleur technical grey.

      binnenkort post ik de foto’s

      #17670449
      robert_corsa
        Lid sinds:
        16 May 2009

        nee, rij nog een ouder model. astra g. hoe bevalt de astra j? is hij ook een beetje stil? motorisch en windgeruis doel ik dan op.

        robert

        #17670450
        miraltje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          rij ook nog steeds astra g, ik wacht tot de cabrio uit komt.

          de huidige twintop vindt ik geen mooie cabrio met name de achterzijde is te lomp al het is het 100 X beter als de tigra twintop daar zit helemaal geen model in, beide modelen waren/zijn geen verkoop toppers daar is opel nu wel achter gezien de verkkoop cijfers.

          ik heb ergens gelezen dat als opel besluit een cabrio op basis van de astra j uit te brengen dat dit geen klapdak maar weer een softtop wordt, dat komt het model en niet te vergeten het gewicht ter goede

          ik heb laatst proef gereden in een astra j, mooie auto echter in het interieur komen op sommige plekken weer veel plastic tegen ala astra f en dat vind in deze tijd echt niet meer kunnen

          #17670451
          nicocorsa
            Lid sinds:
            6 June 2006

            vind de auto van mijn vriendin dan toch beetje windruisrond despiegel .

            paar rammeltjes en krakjes maar ja als techniekerbij opel ook weer snel opgelost ook .

            enigste storend voortmoment is dat de 1.7 onderin erg bromt maar op hetwerk heb ik de zelfde staan met 2800km en die doetditniet onze is wel nog maar 850 km oud . wegens zwangerschapvan vriendin .

            denk datdemotor moet losgereden worden .

            #17670452
            nicocorsa
              Lid sinds:
              6 June 2006

              hetenigstewatik jammervind is datde wagen volgens de optie lijst particulier getinteachterlichten engetinte achter ruiten heeft .

              maar omdat ik deze gekocht heb alsdemo voertuig voor deshowroom een paar maand werddie plots geleverdzonder voor deresteen zalige opel

              #17670453
              0Rudy0
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 February 2005

                voor de achterlichten kun j gewoon je dealer opaan spreken waar je de auto heb gekocht…die hebbe de mogelijkheid om bij de cosmo en sport toch de donkere te monteren!was n foutje van de fabriek..(hier in NL kan dat trouwens he..kweet t nie in belgie)

                Mooi auto hoor ;)
                :afrosuc6

                #17670454
                nicocorsa
                  Lid sinds:
                  6 June 2006

                  aaah dan zalik datna vragen .

                  #17670455
                  AsconaC20NE
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 December 2004

                    Klopt inderdaad wat Rudy zegt!

                    men mag ze dan kostenloos om laten wisselen

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.