Aircopomp geluid..?

Forumindex Forums Modellen Astra Aircopomp geluid..?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223425
    freekgommers
      Lid sinds:
      30 April 2010

      Hoi ik heb onlangs mijn airco laten reparen van mijn astra g uit 99 (1.6). Nieuwe condensor, koppeling op de pomp laten vervangen(volgens mij had de airco lang niet meer gelopen), duur geintje maar nu met dit weer erg relaxed.
      Nou vroeg ik me af of andere airco-gebruikers ook hun pomp horen zodra ze de airco aanzetten. Als ik de auto stationair laat lopen en de airco aanzet hoor ik een gebrom en dan weet ik dat het de aircopomp is…vaak hoor ik meerdere malen een geklik rechts achter mijn dashbord, volgens mij is dat het geluid van meten van de temperatuur van de airco zodat ie aangaat?

      Nou ja mijn belangrijkste vraag of andere mensen dus ook het geronk/gebrom van hun aircopomp horen als de auto stationair loopt…als ik gewoon rijd hoor ik hem niet of nauwelijks

      Alvast bedankt!

      #17698409
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Mijn pomp bormt ook iets, maar deze is wel van 1996 en zit op een Vectra 2.5 V6 van 1996 welke bijna 200.000km heeft gereden.

        Willem

        #17698410
        Famempeters
          Lid sinds:
          8 March 2008

          een pomp hoor je wel licht brommen klikken is het inschakelen , maar heb je er geen zeg maar echt goed gevoel bij ga naar de garage die de nieuwe pomp heeft gemonteerd.

          en laat die is even horen ,, of dit afwijkend is,, moet niet zo zijn dat je de radio harder moet zetten om boven die brom uit te komen he !!!!

          mischien staat de riem te slap of te strak ??je zal toch op zo,n dure reparatie wel garrantie hebben .

          gewoon al is het maar voor je gevoel even bij ze langs rijden .

          Bert

          #17698411
          groenetijger
            Lid sinds:
            13 December 2007

            Dat je bij het aanzetten geklik hoort is goed. Dan schakelt de hele airco systeem in :P
            Dat ie lichtjes bromt is geen probleem, dat hoort ie te doen, en weet jij dat ie werkt.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.