Airco werkt niet alles vervangen maar komt geen stroom

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Astra Airco werkt niet alles vervangen maar komt geen stroom

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367503
    Chris Kleton
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 July 2019

      hallo leden, weet niet of ik hier goed zit. Ik heb een Astra g van 2003, kenteken 35-lp-rs

      Nu heb ik de pomp van de airco vervangen, om dat de magneet spoel stuk was. Eenmaal de pomp vervangen te hebben, bleek er uberhoud geen stroom op de kabel van de pomp te komen en bij de sensor ook niet. Gelukkig toch niet voor niks de pomp gekocht, want de spoel op de oude bleek echt stuk. Maar goed, ik zit in middels met me handen in het haar, want ik kan nergens vinden hoe ik me airco stroom kan geven. Het is de verzie met druk schakelaar en dan regelen via de kachel knop. Dus zonder climentcontrol. Ik denk zekering of relais stuk, maar welke dan want tja boekjes ontbreken en wat ik kon vinden aan zekeringen op internet onder het stuur die zijn heel. Ook het lampje op dachbord gaat gewoon aan help. :help:

      #18367504
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Ik kan vinden waar het probleem is.

        #18367513
        Chris Kleton
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 July 2019

          Graag heb pb gedaan

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.