airco stinkt

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206847
    carli
      Lid sinds:
      4 August 2006

      Hoi,

      Ik heb een klein probleempje.
      Mijn airco stinkt :puke, ook als hij niet aan staat dan stinkt de verwearming en koude lucht soms.
      Wat kan ik hier aan doen??:hmmz

      #17398193
      DEEF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 May 2007

        na het uitschakelen van de airco beslaan dan ook de ramen?dan moet je de airco schoon (laten) maken.is klote karweitje om er goed bij te komen.
        heb het bij m’n astra ook eens zelf geprobeert met een spuitbus en een slang.rook 3 dagen fris en toen stonk ie weer.kunt dus het beste f naar een garage gaan en schoon laten maken.

        (kunt er ook ziek van worden :puke)

        succes

        #17398194
        Rene_Ven_mv6
          Lid sinds:
          27 August 2006

          Probeer het eens door je airco continu te gebruiken.
          En dat een week lang dus niet op eco zetten.
          Vaak krijg je door het af en toe gebruiken die stank.
          Mocht dit niet lukken kun je hem met een ionen reiniger laten behandelen dit kost ong € 35 dus valt ook wel mee.
          anders kun je eens kijken op http://www.autoaircomobiel.nl die weet wel van wanten

          #17398195
          mantallica
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 December 2005

            nieuw pollenfilter plaatsen die is waarschijnlijk smerig, dat is een luchtfilter die de lucht filterd voor het in de auto komt

            #17398196
            Van het Ende Customs
              Lid sinds:
              1 April 2008

              Waarschijnlijk is dit schimmel (klinkt erger dan het is) op je verdamper, dit kun je verwijderen/behandelen met een speciaal reinigingsmiddel. (wij hebben daar professioneel materiaal voor). Bij de plaatselijk Brezan, Ferwerda, Lasaulec hebben ze hier oook wel een spuitbusje voor met reinigingsmiddel. Berner (Wurth dan ook wel, denk ik) verkoopt het ook wel.

              groetjes,

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.