Airco senator a

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209425
    Sjoerd Wierda
      Lid sinds:
      7 April 2009

      Heeft iemand een goeie tip om de verdamper van de airco van mn a senator goed te reinigen.
      Volgens mij zit deze een beetje dicht heb m vanuit de motorruimte al uitgezogen maar dit helpt nog niet echt.:swear
      op senator/monza.de staat de tip om met de soldeerbout een gat te branden in de plastic behuizing binnenin de auto, heeft iemand dit al eens geprobeerd? hou m eigenlijk liever heel..

      Dit is ook een mooi forum trouwens, mis het big opels forum ook wel een beetje , maar dat komt weer terug schijnt het.

      mn senator 3.0e loopt ook weer, ik had het topic “injectie probleem” op het b.o.f staan. bedankt voor de tips:thumbup
      Heb mn computer vervangen,massakabels nagekeken vervangen,en andere injectors loopt weer als een zonnetje:jerry

      #17475434
      fluks
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 October 2005

        ik weet niet hoe makkelijk je er bij kan maar op het werk maak ik ze schoon met een vloeistofspuit waar ik goed heet water in doe en dan een bar of 5 druk er op

        #17475435
        Sjoerd Wierda
          Lid sinds:
          7 April 2009

          Je kunt er maar van een kant bij, dus kun je de verdamper niet echt makkelijk doorblazen, dan blaas je alle troep er nog verder in.
          ik wil de verdamper er wel uithalen want de airco mist toch al de helft van de onderdelen, maar ik weet niet of je dat kachel/aircohuis een beetje makkelijk kunt demonteren, iemand dit al eens gedaan???? :D

          #17475436
          GSE
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 August 2006

            Is kloteklus,moet het halve interieur loshalen wil je de verdamper eruit krijgen,zou maar schoon maken op de Senator-Monza.de manier of een dag sleutelen in calculeren…

            #17475437
            Sjoerd Wierda
              Lid sinds:
              7 April 2009

              Dan moeten we dr maar een gaatje inmaken denk ik:(

              bedankt…

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.