Airco bedieningsknop uit middenconsole halen

Forumindex Forums Modellen Corsa Airco bedieningsknop uit middenconsole halen

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230780
    kadettsr
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 March 2006

      Airco bedieningsknop uit middenconsole halen

      Beste Tigra/Corsarijders,

      Ik heb een vraag. Ben vanavond bezig geweest met blauwe verlichting achter het kachelbedieningspaneel.
      Helaas niet al te soepel:argue

      Hoe krijg ik de airco knop heel uit het console?
      Bij mij zijn nu dus de tandwieltjes afgebroken …:swear
      Nu moet ik ff andere halen maar deze moet wel heel blijven.
      Knop wilde zelf niet eraf, dus ik had de knop met tandwielen en al in handen.

      Wie o wie heeft tips

      #17793376
      kadettsr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 March 2006

        Toevallig iemand die deze knop al eens verwijderd heeft?
        Werkt niet hetzelfde als de kachelbedieningsknop namelijk?

        #17793377
        geert007
          Lid sinds:
          17 January 2011

          haaai kadettsr ,

          je moet heel voorzichtig de luchtrooster verder naar beneden draaien , dan zie je schroeven , waar ook je display mee vast zit ,dan het knopje nan de schijf van binnen en buiten lucht eraftrekken , dan zie je ook weer twee kruis schroeven ,ook die losmaken ,dan zitt alles los ,aleen de kabels van de verwamins schuiven los maken ,de rest zie je van zelf

          #17793378
          BlackDevil
            Lid sinds:
            4 January 2009

            [rquote=1860010&tid=140160&author=geert007]haaai kadettsr ,

            je moet heel voorzichtig de luchtrooster verder naar beneden draaien , dan zie je schroeven , waar ook je display mee vast zit ,dan het knopje nan de schijf van binnen en buiten lucht eraftrekken , dan zie je ook weer twee kruis schroeven ,ook die losmaken ,dan zitt alles los ,aleen de kabels van de verwamins schuiven los maken ,de rest zie je van zelf [/rquote]

            Hij wil alleen de knop loshebben, niet het hele gedeelte.

            Knop in middelste stand zetten, uittrekken en dan met een spits voorwerp onder in de opening het vergrendelingslipje indrukken en de knop afnemen. Werkt zo met de aanjagerknop tenminste en volgens mij ook zo met de aircoknop.

            #17793379
            iSuperSSam
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 September 2010

              Ik had daar ook moeite mee, ik heb zelf geen airco. Maar ik moest toen mijn knopjes er ook uit halen om verlichting te vervangen, dit vergt wel mee kracht dan je zou verwachten.

              Dus af en toe moet je niet bang zijn om iets te breken, zo zie ik het meestal. Natuurlijk moet je wel even kijken op welke stand die moet staan als je ‘m eruit probeert te halen..

              #17793380
              robke1988
                Lid sinds:
                31 December 2010

                Bij mij gaat hij er zo af. De helemaal linker van temp/airco..

                #17793381
                robke1988
                  Lid sinds:
                  31 December 2010

                  Bij mij gaat hij er zo af. De helemaal linker van temp/airco..

                  #17793382
                  iSuperSSam
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 September 2010

                    bij mij gaat die er ook zo af, maar dat komt omdat ik ‘m een keer heb verwijderd. het lukte me niet om hem precies terug te krijgen zoals die was.. Volgens mij kan dat ook niet, misschien is dat bij jou ook het geval.

                    #17793383
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      bij trekknoppen zit er meestal een gaatje onderin de knop (uitgetrokken stand), daar kan je een pennetje in drukken waamee dan het knopje los geklikt kan worden.

                      Willem

                      #17793384
                      geert007
                        Lid sinds:
                        17 January 2011

                        bij mij is dus alles misgegaan ,roosters vallen niet meer goed , het lijkt mij beter roosters naar beneden , knopje van de schijf eraf ,en dan de trekkabels loaos maken ,dan kan je goed onder de knopjes kijken toch ?

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.