Airbags in Calibra's, vanaf welk jaar?

Forumindex Forums Modellen Calibra Airbags in Calibra's, vanaf welk jaar?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208357
    InjectTheVenom
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 December 2004

      Om het andere topic niet verder te vervuilen hier even mijn vraag apart neergezet:

      Ik heb dus dat Tigra/facelift Calibra stuur in mijn auto zitten (7e maand 1993), maar is dat vóór de facelift ook al geleverd op de Calibra? Ik heb het al een aantal keren gezien in diverse advertenties dus dan zal het wel?

      #17457952
      AsconaC20NE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 December 2004

        ja, mijn vorige calibra kwam uit begin 1994, ook met bestuurdersairbag

        #17457953
        2slow
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 October 2006

          Zal idd van medio 93 / 94 zijn. Denk dat de V6-en altijd met (stuur)airbag geleverd zijn dat is dan zo vanaf 93.

          Kan het wel na gaan thuis.

          #17457954
          InjectTheVenom
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 December 2004

            origineel gepost door 2slow
            Zal idd van medio 93 / 94 zijn. Denk dat de V6-en altijd met (stuur)airbag geleverd zijn dat is dan zo vanaf 93.

            Kan het wel na gaan thuis.

            Als je wilt graag, ik ben hier toch wel benieuwd naar.

            #17457955
            Opaul
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 October 2006

              Hier de introducties in Engeland, maar deze zullen niet heel veel verschillen t.o.v. Nederland. Dus inderdaad vanaf eind ’93 standaard en vanaf eind ’92 optioneel.

              Link naar de website

              #17457956
              macoe16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                volgens mij zijn ze op de v-6 en turbo standaard vanaf 1993

                ik heb een 94 met dubbele airbag…ben niet zeker maar volgens mij was toen de bijrijders-plofzak nog een optie.

                #17457957
                2slow
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 October 2006

                  Volgens de prijslijst modeljaar 1993 (uitgifte januari 1993) is vanaf februari 1993 airbag voor bestuurderskant optioneel.

                  In de prijslijst van augustus 1993 (modeljaar 1994) is airbag passagierskant ook mogelijk (i..c.m. bestuurdersairbag) en is standaard op V6 en Turbo.

                  #17457958
                  InjectTheVenom
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 December 2004

                    origineel gepost door 2slow
                    Volgens de prijslijst modeljaar 1993 (uitgifte januari 1993) is vanaf februari 1993 airbag voor bestuurderskant optioneel.

                    In de prijslijst van augustus 1993 (modeljaar 1994) is airbag passagierskant ook mogelijk (i..c.m. bestuurdersairbag) en is standaard op V6 en Turbo.

                    De latere (donkerder ten opzichte van het lichte grijs) vloerbekleding vanaf wanneer staat die vermeld?

                    #17457959
                    2slow
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 October 2006

                      Zover ik weet staat dat niet vermeld. In iedergeval niet in de prijslijsten. In de folders word alleen het soort bekelding aangeduid, niet het vloerkleed. Het is aannemelijk dat het bij een bepaald bekledingstype hoort. Ik heb latere stof met donker vloerbedeking. Ik dat dat alle Calibra’s met bijv. mijn bekledingsoort dat ook hebben. De bekende zwart met grijze strepen heeft geloof ik altijd lichter grijs qua vloerbedeking.

                      Wat betreft zwart leer weet ik niet.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.