Airbag storing resetten mogelijk zonder opcom of tech2?

Forumindex Forums Modellen Astra Airbag storing resetten mogelijk zonder opcom of tech2?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242372
    derartz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 January 2011

      ik had van het weekend de groene 80 polige connecter (links van de koppeling) los gemaakt en vervolgens de auto op contact gezet om wat door te meten. nu bleek achteraf dat daar ook het airbag circuit door heen liep waardoor ik nu een airbagstoring (rode lampje van airbag brand) heb, wat zichzelf niet reset.

      is het mogelijk om deze te resetten zonder opcom/ tech2 uit lees module?

      #17929561
      opelfreak1975
        Lid sinds:
        12 September 2009

        je moet heb toch met de uitleeskast resseten want ik heb het ook vandaag gehad met mijn astra zonder bij na tedenken auto op contact en groene stekker los gehad en toe bleef het airbag lampje branden , bij contact aan gaat hij heel ff uit en daarna weer aan , ben toen ff naar me werk gereden en de uitlees kast gepakt en storing gewist en klaar.

        #17929562
        derartz
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 January 2011

          @opelfreak1975 wrote:

          je moet heb toch met de uitleeskast resseten want ik heb het ook vandaag gehad met mijn astra zonder bij na tedenken auto op contact en groene stekker los gehad en toe bleef het airbag lampje branden , bij contact aan gaat hij heel ff uit en daarna weer aan , ben toen ff naar me werk gereden en de uitlees kast gepakt en storing gewist en klaar.

          ja dat 2 sec uitgaan en dan weer aanblijven doet hij bij ook. maar goed dan maar een keer naar de garage, of woon jij misschien in de buurt van den bosch
          jij was toch ook met zo’n automatisch ramen sluiten projectje bezig ;)

          #17929563
          Oenatje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            kun je niet zelf resetten. moet met tech. zelfs accu loshalen gaat de foutcode niet van weg

            #17929564
            FKsport
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 February 2010

              Ju heb ikook gehad toen ik probeerde bij mijn nieuwe interieur de airbag aan te sluiten! Want die zat er voorheen niet in.

              Kun je alleen laten resetten bij garage, want accu en dergelijke werk niet! Dus een ritje garagebedrijf, moest ik ook

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.