airbag storing foutcode dc31

Forumindex Forums Modellen Astra airbag storing foutcode dc31

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220156
    fristi78
      Lid sinds:
      18 April 2010

      Ik heb een airbagvraagje;

      Ik had laatst een storing in mijn airbag in mijn astra g station 20 dtl van 1998.
      hebben ze hem uitgelezen en nu kwam er uit: code Dc31 naw weerstand circuit onsteking mechanisme bestuurders airbag hoog.:swear

      Nu waren ze me bij de garage al bang aan het maken dat het een sensor kon zijn van €300.:fy1

      wat kan de storing zijn en hoe kan ik hem oplossen,iemand een idee,alvast bedankt!!

      #17658263
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        het zou wel zo leuk zijn als je je eerst ff voor zou stellen ipv gelijk een vraag te posten.

        Maar waarschijnlijk een slechte stekker verbinding achterop de airbag. dus accu loskoppelen, minuutje wachten, airbag eruit, afkoppelen, stekker er weer op en dan weer dichtbouwen

        #17658264
        fristi78
          Lid sinds:
          18 April 2010

          ff voorstellen,

          Ik ben Friso woon in heerlen 31 jaar jong:agent en heb dus een opel astra 2.0 dtl sport bordeauxrood.het is de eerste opel die ik rijd en hoop er nog veel kilometers mee te maken ondanks dat er al 250.000 op de teller staat.:afro

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.