airbag melding service

Forumindex Forums Modellen Insignia airbag melding service

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240556
    john123
      Lid sinds:
      25 December 2009

      Is er iemand bekend met de melding airbagservice wat houdt het in en is het dringend

      #17909429
      john123
        Lid sinds:
        25 December 2009

        Niemand een idee hij gaat morgen richting garage

        #17909430
        GM-Tuningparts
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 July 2005

          @john123 wrote:

          Is er iemand bekend met de melding airbagservice wat houdt het in en is het dringend

          heb ik ook gehad.
          moest een nieuwe update op volgens de dealer en die hebben dat gedaan en toen was het verholpen.

          #17909431
          john123
            Lid sinds:
            25 December 2009

            ok niks bijzonders dus maar komt die melding steeds terug ik heb hem gewoon weg gedrukt

            #17909432
            GM-Tuningparts
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 July 2005

              @john123 wrote:

              ok niks bijzonders dus maar komt die melding steeds terug ik heb hem gewoon weg gedrukt

              bij mij is hij maar 1x opgekomen.

              #17909433
              john123
                Lid sinds:
                25 December 2009

                ok is er ergens tezien of ik de updates gehad heb of niet en doen ze dat standaard bij de opel of moet je er om vragen,of bij een beurt ben al drie keer geweest voor een lek ventiel maar nog niet over updates begonnen

                #17909434
                GM-Tuningparts
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 July 2005

                  @john123 wrote:

                  ok is er ergens tezien of ik de updates gehad heb of niet en doen ze dat standaard bij de opel of moet je er om vragen,of bij een beurt ben al drie keer geweest voor een lek ventiel maar nog niet over updates begonnen

                  bij 9 van de 10 als je er zelf niet om vraagt gebeurd er niks.
                  de meeste dealers hebben zoiets van geen nieuws / ( vragen ) is goed nieuws
                  want dan hoeven ze ook niks te doen.

                  gewoon zelf om vragen werkt het beste.
                  enkel het probleem wat je dan weer vaker hebt is zo van nee is hier niks van bekend
                  of nee dat hebben we nog niet mee gemaakt.
                  of ik zou het niet weten daar moeten we even induiken.

                  en zo kun je er nog wel meer opnoemen.
                  vind de service van opel zelf plus ook van vele opeldealers ver beneden niveau!!
                  is echt zo van garantie tot de deur.
                  als je een auto komt kopen dan hebben ze de mooiste praatjes maar met garantie gevallen en dingen die niet goed zijn edg zijn ze bij opel meestal niet thuis!
                  ik weet niet hoe dit bij andere merken is maar ik vind dat opel hier veel ( en zou moeten ) in kan verbeteren.

                  #17909435
                  john123
                    Lid sinds:
                    25 December 2009

                    ok is duidelijk ik ga ze wel effe bellen zo ,want mijn vrouwtje gaat er langs straks .en die snapt er helemaal niks van

                    #17909436
                    john123
                      Lid sinds:
                      25 December 2009

                      stroom dipje heeft de melding veroorzaakt niks aan het handje verders

                      #17909437
                      john123
                        Lid sinds:
                        25 December 2009

                        Mijn idee is dat het van de gordel komt heb het nl weer iemand die weet of dat kan.want als dat gebeurd komt het signaal voor de gordel ook niet.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.