afstellen een drama

Forumindex Forums Modellen Astra afstellen een drama

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214999
    gekke-pappa
      Lid sinds:
      31 October 2009

      oké ben de garage ingereden met me oude lampen afgetekend op de muur ,daarna de lampen overgezet
      angels zitten erin ,
      proberen weer op de oude lamp hoogtes te komen maar het is klote afstellen zeg pff veel meer als spot licht lijkt wel

      is de lenslamp (het bolletje) nu me groot licht of die brede straler ernaast?

      en waarvoor is dat rondje aan de binnenste hoeken van de angels ?

      tnx
      Dennis

      #17567036
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        lampjes in de hoeken zijn volgens mij de standlichten (of eventuele dagrijverlichting moesten de standlichten ergens anders al zitten. De lens is voor de dimlichten en die grote ronde ernaast voor de grote lichten, lens aan de buitenkant wss pinkers. Zorg ervoor dat je je lampen niet ondersteboven monteerd want dan krijg je deze niet afgesteld. Als je groot en dimlicht verwisseld ga ze ook niet kunnen afstellen natuurlijk.

        #17567037
        tmug
          Lid sinds:
          4 July 2007

          Even langs een garage rijden, doen het vaak gratis wel even tussendoor. Tenminste dat heb ik gedaan toen ik m´n nieuwe lampen heb geplaatst.

          #17567038
          svdk20
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 August 2009

            hoe er ook rekening mee dat je hoogte en schuinte moet afstellen dat was bij mij althans.
            ik schakelde 1 lamp uit terwijl ik de ander aan het afstellen was dat helpt ook bij mij althans

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.