afstandstarten

Forumindex Forums Modellen Tigra afstandstarten

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207650
    opeltigraaa
      Lid sinds:
      9 August 2008

      hallo ik ben een alarmsysteem aan het inbouwen bij mijn opel tigra centrale deurvergrendeling is al gelukt en alles
      maar nu wil ik me auto nog op afstand kunnen starten
      dus mijn vraag is weet iemand de kleurdraad van de accessoiresstand en de kleur draad die naar de start motor gaat??
      en ik moet een draad om de bobine kabel wikkelen maar die heb ik natuurlijk niet kan iemand mij vertellen waar ik die draad het beste kan aansluiten ?? hij dient ervoor om te laten weten dat de motor draait
      alvast bedankt ! groeten jelle

      #17428856
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        kan je zo ff niet helpen

        maar ik moet wel denken aan n topic n paar jaar terug
        toen had iemand dat op z,n manta geboud

        binnen 1 week ging t al mis
        auto op afstand gestart in de versnelling dus auto er van daar tegen t hek of muurtje van de tuin van de overbuurman

        :o:o:jerry:jerry:jerry:jerry

        ik zou me dus nog maar eens bedenken of je dat afstand starten wel wilt hebben;);)

        #17428857
        tigraivo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 August 2007

          @louwe 16 kleppr ik heb ook een syteem op mijn tigra zitten om afstand te starten maar er zit tegenwoordig een beveiliging op om dit te verkomen


          @opeltigraaa
          de dikke rode kabel bij je contact slot gaat naar je startmotor maar de kleur van de accessoiresstand weet ik niet uit me hoofd

          #17428858
          opeltigraaa
            Lid sinds:
            9 August 2008

            owkeej alvast bedankt voor de info ik heb idd ook een beveiliging erop zitten en waar zit die draad bij jou auto aan die zegt dat de auto aan staat en daar door weet dat de startmotor terug getrokken word?

            #17428859
            1985
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 January 2006

              [offtopic mode]sorry hoor voor mijn offtopic mening :hmmz-offtopic

              Maar waarom wil je dit in HEMELSNAAM op een SPORT auto hebben :hmmz In nederland hebben we geen winters van -30 graden en de kachel van een Tigra is binen een paar KM warm.

              Ok, het zit op je alarm, en wat je hebt moet natuurlijk werken …sluit het aan op je stoel verwarming :P stuk effectiever :P-offtopic:wub[/offtopic mode]

              #17428860
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                Afstand starten en Tigra.

                Weet wel dat je je fabrieks Startonderbreker voor moet laten vallen!!!

                de startonderbreker van het aftermarket onderbrekertje heb ie zo geflasht :D

                de fabrieks startonderbreker niet, deze werkt met een sleuteltransponder en code lezer.

                Code in de motor computer.

                Zonder jouw transponder komt nietmand weg met deze auto.

                en als ze hem pikken en willen hem draaiend krijgen moeten ze een andere computer regelen.

                Ik ben er zelf niet voor om de fabrieks startonderbreker te laten vallen.

                offtopic:

                Warm in de winter: ( http://www.webasto.nl )

                Willem

                #17428861
                opeltigraaa
                  Lid sinds:
                  9 August 2008

                  owkeej zo te zien is het niet aan te raden
                  maar als ik toch die startonderbreker wil laten vallen hoe kan ik dat het beste doen is die ook weer aan te koppelen?

                  alvast bedankt groeten jelle

                  #17428862
                  mayhem
                    Lid sinds:
                    13 June 2006

                    afstand starten is leuk, maar de meeste sluiten de handrem beveiling niet aan:P dan ben je indd de sjaak:P

                    #17428863
                    opeltigraaa
                      Lid sinds:
                      9 August 2008

                      jaa maar ik sluit wel de handrem aan:)

                      #17428864
                      wim-v6
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 August 2005

                        origineel gepost door opeltigraaa
                        owkeej zo te zien is het niet aan te raden
                        maar als ik toch die startonderbreker wil laten vallen hoe kan ik dat het beste doen is die ook weer aan te koppelen?

                        alvast bedankt groeten jelle

                        transponder uit de sleutel pulken en aan de code lezer plakken.

                        Willem

                        #17428865
                        opeltigraaa
                          Lid sinds:
                          9 August 2008

                          bedankt even proberen maar:D

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.