afstand van gaten remzuiger ivm stelgereedschap

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum afstand van gaten remzuiger ivm stelgereedschap

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274477
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Goedenavond allen!

      Ten eerste het beste voor het nieuwe jaar.

      Kan iemand mij vertellen wat de afstand is van de gaatjes op de remzuiger voor mijn C1?(Z19DT). Ik heb namelijk geen stelgereedschap maar nog wel een lijmklem en 2 gereedschapjes van de haakse slijper die wellicht passen. Geen zin om het los te halen als het toch niet past.

      Is er anders iemand in de buurt van Hendrik Ido Ambacht/Schiedam van wie ik het even kan lenen? De vectra B2(X16XEL) van mn schoonma moet namelijk ook gedaan worden. Die universele sets van 3 tientjes weet ik niet of ze passen en/of dat ze wel het gewenste resultaat geven

      #18303884
      ckadett16v
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 August 2005

        Gewoon een universele set kopen, als je een complete goede set koopt dan wil het zeker wel. Je moet namelijk drukken en draaien tegelijk en als je er teveel kracht opzet heb je zo de klauw kapot.

        #18303885
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          vectra B kan je gewoon terug drukken omdat de handrem in een aparte trommel zit

          #18303886
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Ah mooi thnx Nick!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.