Afsluiten van de wagen

Forumindex Forums Modellen Grandland X Afsluiten van de wagen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18366561
    jopsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2019

      Dag iedereen

       

      Ik had enkele vraagjes omtrent het openen en sluiten van de wagen :

      1)  het is normaal toch zo wanneer je de wagen verlaat en weg stapt dat de wagen na enige tijd automatisch sluit wanneer de sleutel niet meer in de nabijheid is  ?  Of heb ik het verkeerd voor ?

      2) Soms moet ik meerdere keren de deurklink vastnemen vooraleer de wagen opent.  Sleutel in de broekzak.  Is dat normaal ?

       

      Dank voor de info.

      #18366568
      Mokkaatje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 October 2018

        Helaas gaat de GLX niet automatisch op slot zoals bij andere modellen wel gebeurt.

        Met openen heb ik (nog) geen problemen gehad.

        #18366608
        FS
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 February 2019

          je mag toch alleen je hand achter de deurgreep steken en je hand niet dicht knijpen

          #18366610
          Mokkaatje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 October 2018

            als je knijpt op de ribbels op de handgreep zou je hem idd weer afsluiten

            #18366617
            Quadrijder2
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2015

              Het is idd erg jammer dat hij niet automatisch sluit bij weglopen.

              Je hand aan de binnenkant van de klink is openen en drukken op de ribbels aan de buitenkant van de klink is sluiten.

              Ik gebruik de afstandsbediening eigenlijk nooit.

              Wat ik wel gemerkt heb is als hij geparkeerd staat en je opent hem met de afstandsbediening en je stapt niet in hij wel weer vanzelf sluit.

              Tja volgens mij was het heel simpel geweest om ook bij weglopen te sluiten.

              #18366622
              jopsa
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 May 2019

                Wat ik wel gemerkt heb is als hij geparkeerd staat en je opent hem met de afstandsbediening en je stapt niet in hij wel weer vanzelf sluit. [/quote]

                 

                Inderdaad,net getest en dat klopt.  En redelijk snel afsluiten zelfs

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.