Afscheid GLX

Forumindex Forums Modellen Grandland X Afscheid GLX

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    HHo
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 4

Na bijna 3 jaar GLX  welke het goed heeft gedaan,is het tijd voor een oplaadbare hybride ( tussenstap naar volledig elektrisch ) dus kwam de nieuwe GL in beeld echter aangezien deze niet leverbaar is door Opel met panorama c,q, schuifdak hetgeen toch voor mij een wens is. Heb ik na een aantal proefritten in diverse merken gekozen voor de Ford kuga  welke na een wachttijd van 9 maanden geleverd wordt in augustus.

Hans GLX
    Bijdrager
    • Topics 9
    • Reacties 502

Na bijna 3 jaar GLX welke het goed heeft gedaan,is het tijd voor een oplaadbare hybride  dus kwam de nieuwe GL in beeld. echter aangezien deze niet leverbaar is met panorama c,q, schuifdak hetgeen toch voor mij een wens is. Heb ik na een aantal proefritten in diverse merken gekozen voor de Ford Kuga

Gefeliciteerd met je nieuwe Kuga. De verkoopcijfers van de Grandland blijven in 2022 dramatisch. Er zijn er tot op heden 534 verkocht. Dat zijn er bijna net zoveel, als van de Volvo XC 40, alleen in de vorige maand juli. =560 stuks. ;-)

CJX
    Bijdrager
    • Topics 12
    • Reacties 270

Nou Hans. Ik vind het nu toch ook langzaam een beetje storend worden dat jij alleen maar met pro-Volvo reacties komt op ons Opel Forum.

Niets mis mee om het forum van je vorige auto te blijven volgen, en af en toe een reactie te plaatsen. Maar houdt het dan wel opbouwend. Alleen maar kritiek leveren en met getallen  strooien voegt niets toe.

Grandland X 1,2 Business Executive. Pearl White. 8 traps automaat. Leder, elektr. AGR. AFL. Stoelverwarming + ventilatie. Stuur-voorruitverwarming. Intelligrip. 19 inch met Continental Sport Contact 5 suv, 18 inch winter met Continental all-season MS

Hans GLX
    Bijdrager
    • Topics 9
    • Reacties 502

Beste CJX, het is geenszins mijn bedoeling om hier Volvo te promoten. En ik wil zeker niet “een storingsfactor” zijn, voor de overige Grandland rijders. Omdat ik nog altijd positief terugdenk, aan de periode waar  ik 7 Opels heb gereden, constateer ik slechts bij de auto verkoopcijfers; (zie bron: Autoweek of Autozine) dat de verkoopcijfers van de Opel Grandland in 2022 dramatisch zijn. Om het maar zacht uit te drukken. En dan verbaast het mij dat de XC 40 alleen in de vorige maand juli beter verkocht, dan de GLX over het gehele jaar tot juli. Want de XC 40 heb je nu ook niet bepaald voor de prijs van een pakje boter. Als je begrijpt wat ik bedoel? Ik had gedacht dat, met de nieuwe face-lift (de Visor look) de GLX het nu beter zou doen bij de consument. Dat is alles, wat ik wilde opmerken. En ik heb in mijn bijdragen nergens iets negatiefs over mijn GLX geschreven. ;-) Bovendien kan ik hen die overwegen naar een ander merk over te stappen, goed begrijpen. Ik denk aan mannen als Grandsteef en Jopsa, en HHo die nu Ford Kuga gaat rijden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.