Afscheid en Introductie; Mijn Astra

Forumindex Forums Modellen Astra Afscheid en Introductie; Mijn Astra

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268055
    Dillenvd
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2010

      Beste forum leden,

      Op 15 augustus (de laatste dag van mijn vakantie) heb ik met mijn vriendin een ongeluk gehad met mijn Astra.

      Net na stilstand bij en stoplicht keek ik in de spiegel en zag een Insignia Tourer aan komen en een fractie van een seconde later was het al gedaan met de GTC.

      De auto werd opgehaald en de mannen van het schadebedrijf wisten mij al te vertellen dat ik hem ‘waarschijnlijk’ niet meer terug de weg op zou krijgen. Behoorlijke tegenvaller, ik had de auto een kleine 2 jaar en wilde hem nog zeker 3jaar rijden.

      Voor het ongeluk:

      Na het ongeluk:

      Na een tijd zoeken op internet zag ik een mooie auto staan, de Astra J 1.4 Turbo Sport
      met leuke extra’s als Xenon AFL, Lederen bekleding, DVD800 radio, Bluetooth etc etc.
      Ik ben gaan kijken en heb een proefrit gemaakt en de auto gekocht.

      Overigens wil ik stefanDTI erg bedanken voor de tips en informatie over de Astra J! :wors

      Na 4 weken zonder eigen auto gezeten te hebben kan ik nu met trots zeggen dat ik eigenaar ben van deze beauty! :wub

      Groet,

      Dillenvd

      #18252555
      Engee
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 November 2007

        Heel erg zonde van de gtc!! Zelf niks aan overgehouden?

        En fijn dat je een mooie opvolger hebt kunnen vinden!

        #18252556
        Dillenvd
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2010

          Zelf nog wel nek en rugklachten. Naar de arts geweest maar die zei dat het niets bijzonders was. Een mens kan er schijnbaar lang last van hebben..

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          #18252557
          Supermotard
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 April 2011

            Onderschat het niet, is zeker iets om goed in de gaten te houden. !!!

            Vindt de Astra wel erg mooi die je hebt gekocht. Veel plezier ervan.

            #18252558
            ahrend
              Lid sinds:
              31 December 2005

              Let vooral op jezelf :shock: ,maarruh kunnen we hier dan toch een beetje spreken van een geluk bij een ongeluk,wat een :wub :wub Astra J

              #18252559
              opel-mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2011

                erg jammer van al het werk wat je in je gtc hebt gestopt, en natuurlijk zul je aardig bij hebben moeten leggen voor de astra J, gelukkig geen ernstige verwondingen, en zoals ik het lees niet jouw schuld.

                al met al hoop ik dat je met deze wagen meer veilige kilometers mag maken.

                #18252560
                majinchaos
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 July 2010

                  Jammer van de GTC :( . Veel rij plezier in je nieuwe bakkie! (Geen foto’ van het interieur?)

                  En thx voor de irmscher armsteun!! :thumbup

                  #18252561
                  Dillenvd
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 October 2010

                    Allemaal bedankt voor de reacties!

                    Hierbij ook nog wat interieur foto’s: :wub

                    Gisteren voor het eerst in het donker met AFL gereden, WAT een
                    grandioos systeem is dat zeg!

                    #18252562
                    Dillenvd
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 October 2010

                      @ahrend wrote:

                      Let vooral op jezelf :shock: ,maarruh kunnen we hier dan toch een beetje spreken van een geluk bij een ongeluk,wat een :wub :wub Astra J

                      ahrend bedankt voor je reactie.
                      Met mij gaat het de goede kant op al vrees ik nog lang last te hebben van m’n rug.
                      Een geluk bij een ongeluk, die heb ik inderdaad vaker gehoord ;) . Aan de ene kant zie ik het
                      absoluut ook zo maar het blijft zonde van de GTC.

                      #18252563
                      opel-mark
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 March 2011

                        Het is altijd vervelend om op een dergelijke manier afscheid te moeten nemen van je oude wagen, maar het interieur van je nieuwe wagen ziet er strak uit dat verzacht de pijn misschien een beetje.
                        ik hoop wel dat het goed komt met je rug, misschien eens een keer langs een chiropractor gaan.

                        #18252564
                        Dillenvd
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          14 October 2010

                          @opel-mark wrote:

                          Het is altijd vervelend om op een dergelijke manier afscheid te moeten nemen van je oude wagen, maar het interieur van je nieuwe wagen ziet er strak uit dat verzacht de pijn misschien een beetje.
                          ik hoop wel dat het goed komt met je rug, misschien eens een keer langs een chiropractor gaan.

                          Het interieur van de J is echt te gek. Ik rijd momenteel tijdelijk met een VW Up! ( :???: ) van het werk op en neer waardoor ik na elke rit weer last heb door die kinderstoeltjes.
                          Ik kijk nu al reikhalzend uit naar het weekend, om weer in een échte auto te kunnen rijden!

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.