Afmetingen sierstuk sportuilaat – Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Afmetingen sierstuk sportuilaat – Astra H

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238674
    Jefkere
      Lid sinds:
      6 August 2011

      Beste forumleden,

      Ik heb hier in de buurt een bedrijf gevonden die gepersonaliseerde uitlaatsystemen kunnen maken.
      Omdat ik altijd al zot gelopen heb van zo’n sportuitlaat ben ik vandaag eens binnengesprongen met een foto.
      Die mensen waren heel vriendelijk en zij kunnen zonder al te veel moeite zo’n sierstuk namaken :)
      Nu had ik graag iemand gehad die de maten eens kon nemen…

      Ik heb de maat in horizontale zin nodig:


      en die in verticale zin: | —> Met andere woorden de: de grote basis en kleine basis van een ovaal.

      Alvast bedankt,

      Jefkere

      #17890394
      ahrend
        Lid sinds:
        31 December 2005

        En hoe heet dat bedrijf ?
        Maken ze alleen een eindstuk op je orginele demper of krijg je een sporteinddemper ?

        #17890395
        Jefkere
          Lid sinds:
          6 August 2011

          Eindstuk op een originele demper, de rest heb ik niet gevraagd ;)
          Het heet De Groove Uitlaatsystemen (is wel in België eh, aangezien ik Belg ben) weet eigenlijk niet of ze op internet zitten, is nogal vrij “boers” bedrijfje :p

          #17890396
          Demon3
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 October 2011

            Zou ook mooi staan onder mijn twintop.

            Kan je misschien zeggen hoeveel het zou kosten ?

            #17890397
            kwalihavome
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 August 2006

              Ik zal eens even voor je gaan meten. Ik heb zelf een 5-deurs sport.
              -edit-
              De diepte van de uitlaat, tot aan de demper is 22cm.
              Verder is de breedte van het sierstuk 11cm en de hoogte 6cm.
              Heb je hier voldoende aan? Of heb je meer maten/uitleg nodig?

              Gr. Floris

              #17890398
              didi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 February 2011

                ik heb bij gm tuningparts een opc sierstukje gekocht
                en ga deze zelf plaatsen: ook niet mis hoor

                natuurlijk moet ik wel nog een uitsparing maken in mijn bumper :(
                dat is het enige spijtige eraan

                #17890399
                kwalihavome
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 August 2006

                  @didi wrote:

                  ik heb bij gm tuningparts een opc sierstukje gekocht
                  en ga deze zelf plaatsen: ook niet mis hoor

                  natuurlijk moet ik wel nog een uitsparing maken in mijn bumper :(
                  dat is het enige spijtige eraan

                  Precies, hier staan ook wel mooie. Ik kan de link niet plakken, maar als je kijkt bij (http://www.gm-tuningparts.nl/tuningparts.php) tuning-parts, uitlaatsysteem, sierstuk, daar staan ook mooie tussen. Zoals bijvoorbeeld: (bestel.nr. J-20025) UITLAATSIERSTUK ovaal 85 x 58mm / edelstaal hoogglans gepolijst

                  #17890400
                  Jefkere
                    Lid sinds:
                    6 August 2011

                    Bedankt kwalihavome :)
                    Daar ben ik inderdaad al heel veel mee!
                    Ik zal de prijs eens vragen en posten (ga er straks heen) en ik vond die van GM ook niet mis hoor didi, daarom wou ik de prijs eventueel wat vergelijken.
                    Wel didi, er heeft er gisteren eentje tegen mijn achterbumper gezeten aan de lichten, heel licht, wat krassen. Wordt herspoten door de verzekering en ik ga de uitsparing daar direct laten maken en ook het stukje zwart laten spuiten, want nu bij mij is dat gewoon in iets donkerder grijs dan de carrosseriekleur (Silver Lightning) en ik vind zwart zoals op de foto veel mooier staan.
                    Welke uitlaat heb jij dan didi? Die die naar beneden eindigt ook? Makkelijk te installeren? Zit het stuk er solide op dan?

                    Jefkere

                    #17890401
                    didi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      25 February 2011

                      ik heb deze besteld op gm tuningparts:
                      (bestel.nr. U-OPC-2i) OPC UITLAATSIERSTUK passend voor de gtc / 5 deurs / station

                      #17890402
                      Jefkere
                        Lid sinds:
                        6 August 2011

                        Ahnzo, ja ik wil graag dat van de sport look :)
                        bestel.nr. J-20025) UITLAATSIERSTUK ovaal 85 x 58mm / edelstaal hoogglans gepolijst: komt het dichtst bij de afmetingen, mar mijn uitlaat loopt in een bocht en dat gaat dus denk ik niet werken.
                        Vandaar denk ik dat ik persoonlijk het best zou af zijn met: (bestel.nr. J-20010) UITLAATSIERSTUK DTM ovaal 120 x 80mm -300mm lang / edelstaal hoogglans gepolijst

                        #17890403
                        didi
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          25 February 2011

                          je kan van je originele een klein stukje afslijpen, dat ga ik ook moeten doen hoor (het gebogen stukje idd :D )

                          #17890404
                          Demon3
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            21 October 2011

                            ben van plan om een sierstuk bij gm-tuningparts te bestellen voor onder mij astra twintop

                            Maar ben hiervoor aan het twijfelen tussen deze 2:


                            (bestel.nr. J-20025) UITLAATSIERSTUK ovaal 85 x 58mm / edelstaal hoogglans gepolijst.

                            (bestel.nr. J-20011) UITLAATSIERSTUK ovaal 120 x 80mm -300mm lang / edelstaal hoogglans gepolijst.

                            #17890405
                            marzaz
                              Lid sinds:
                              25 February 2012

                              moet je dan niet je bumper ook veranderen jefkere?

                              *EDIT* nu nog maar net gelezen van de bumper snorry!

                              #17890406
                              Jefkere
                                Lid sinds:
                                6 August 2011

                                half gat maken… maar project is opgeschoven voor deze zomer.
                                Heb teveel werk voor mijn examens op de universiteit.
                                Je hebt de perfecte afmetingen voor dat gat (bij een GTC) door dat zwarte “diffuser” stuk. Je maakt het gat iets groter en door het zwarte “diffuser” stuk is het mooi afgewerkt.

                                #17890407
                                breezer
                                  Lid sinds:
                                  10 December 2010

                                  Vroeger ook wel eens zo’n sierstukje gemonteerd,maar als ze ze nog net zo vastzetten op je bestaande demper als 15 jaar geleden dan heb je er maar kort plezier van vrees ik..

                                  Of hoef je niet meer van die m6 boutjes aan te draaien met zo’n u-profieltje er tussen.??

                                  #17890408
                                  Jefkere
                                    Lid sinds:
                                    6 August 2011

                                    @breezer wrote:

                                    Vroeger ook wel eens zo’n sierstukje gemonteerd,maar als ze ze nog net zo vastzetten op je bestaande demper als 15 jaar geleden dan heb je er maar kort plezier van vrees ik..

                                    Of hoef je niet meer van die m6 boutjes aan te draaien met zo’n u-profieltje er tussen.??

                                    Wordt door een bedrijf hier in de buurt gedaan….
                                    Er kwamen geen schroeven aan te pas, wist hij mij te zeggen :)

                                  16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.