Afmelden APK exact op leeftijd van 30 of 1 dag later.

Forumindex Forums Overige APK & RDW Afmelden APK exact op leeftijd van 30 of 1 dag later.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268358
    Senatorman
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Onze Opel Monza is morgen 1-10-1984 exact 30 jaar oud. :jerry Groot feest dus.

      Maar nu de vraag. Hij had op 26-9-2014 al apk gekeurd moeten worden, maar toen was hij nog geen 30 jaar.
      Omdat auto’s die ouder zijn dan 30 jaar om de twee jaar gekeurd hoeven te worden, heb ik de apk van onze auto dus een beetje uitgesteld om aan deze voorwaarde (30 jaar) te voldoen.

      Morgen (1-10-2014) wordt de auto gekeurd. Is het dan verstandig om voor de zekerheid de auto op 2-10-2014 af te melden?
      Door hem 1 dag later af te melden, voorkom ik eventuele misverstanden en weet ik zeker dat hij dan in deze regeling (apk om de 2 jaar) valt.
      Wel moet ik hiervoor vrij nemen, wat mij slecht uitkomt.

      #18255290
      jethro
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 February 2008

        Op 01-10-2014 word de Monza 30 jaar, nou dan kan deze op de zelfde dag afgemeld worden en is deze voor twee jaar gekeurd.
        Dus op de dag dat deze 30 jaar word/is, dan geld apk om de twee jaar.
        Maar dit is achteraf geleuter, want inmiddels zit er al apk op.
        Welke datum??????? ;) ;)

        #18255291
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Nee hoor, hij moet nog worden afgemeld. Dit gebeurd morgen.
          Hij kon door een stukke band :( niet direct worden afgemeld.
          Voordeel is dat er nu geen twijfel meer mogelijk is dat de auto niet in de 30 jaars regeling zou vallen.

          #18255292
          gose91
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 November 2013

            Op de dag dat jij 16 werd (nu 18), ging je toch ook niet een dagje wachten met bier kopen “voor de zekerheid”? :jerry

            #18348334
            Swati Gupta
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 September 2017

              Download some good apk app for your android mobile in free of cost. you can download from here

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.