Afkeur Corsa b

Forumindex Forums Overige APK & RDW Afkeur Corsa b

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18339935
    astracoupeetje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 July 2009

      Hallo allemaal,

      Na mijn Astra verkocht te hebben, heb ik nu sinds een tijdje een Corsa b erbij. Helaas is deze vorige week afgekeurd, omdat men zegt dat de veerschotels achter boven zijn doorgeroest. Inderdaad roest zit er maar ik kan nergens doorheen prikken.

      Wie weet hier meer van?
      BVD

      Paul

      https://afbeelding.im/iUCd8yXb

      #18339936
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Naar een keuringstation gaan (geen garage). Voor een second opinion..
        Zolang ze oppervlakkig verroest zijn.. Opschuren.. Roeststop erop en in de lak zetten..
        Mochten ze alsnog afkeur zijn.. Dan losslijpen en nieuwe schotels eraan lassen..

        #18339961
        astracoupeetje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 July 2009

          Top thnx, ik zal eens even gaan kijken van de week. To be continued ? Thnx anyway !!!

          Greetz

          #18339972
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            Probleem bij m’n eerste corsatje voor de afkeur was het stuk tussen de achterbumper en veerschotel dat totaal krokant was.. Als je er met je vinger tegenaan porde ging je er dwars doorheen.. Terwijl die 9 maanden ervoor een goedkeuring gekregen had.. De corsa erna begon er last van te krijgen al weet ik niet of dat een gevoelig plekje is van de corsa b

            #18340094
            astracoupeetje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 July 2009

              Ik heb me autootje elders gebracht en daar hebben ze hem bekeken en overa zitten porren met een staaf, ma hij prikte dr verder nergens door. Hier werd niets gezegd over de schotels. Echter alleen 1 koplamp zat het glas van los. Die moest echt vervangen worden. Gelukkig had ik er nog 1 liggen. Dus nu is die weer goed gekeurd ??? Corsa van die leeftijd hebben wel meer van die kwaaltjes qua rotten delen haha

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.