Afinpro gezocht

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Afinpro gezocht

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208856
    sebastiaankadettcabriogsi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 November 2005

      zoals de titel zecht heb ik Afinpro nodig voor de studie.

      info

      http://infa.comasy.com/Producten/AfinPro.aspx

      iemand die me hieraan kan helpen?

      #17466594
      Roelof
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Als je het echt moet gebruiken voor je studie lijkt het mij dat je opleiding je een speciale versie kan geven/verkopen. Wil je het gebruiken vrees ik dat je het zou moeten kopen.

        Als ik kijk naar de directe link om het te bestellen (zal je wel moeten) vraag ik mij af als je het werkelijk voor je studie moet hebben want dergelijke dingen kan je als leerling nooit betalen.

        Ik heb even op de wat minder legale sites gekeken en kwam hem niet tegen. Overigens wil ik hier ook geen verwijzingen zien naar minder legale plekken.

        #17466595
        sebastiaankadettcabriogsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 November 2005

          op het netwerk van de Hanzehogeschool in Groningen komt hij over 2 weken te staan (als hij al goed draait) heb hem nodig voor het vak Financiële planning

          in het verleden hebben ze veel problemen met het goed draaien van het programma hebben gehad.

          kopen is inderdaad rond de 3000 euro. was zelf ook al ff wezen zoeken maar heb hem niet kunnen vinden. (ben geen held (meer) met computers.

          ik wil geen 3 weken (studie week zit er tussen) niks doen en dan 2 weken achterstand hebben tevens zit ik liever hier op me kamer er aan te werken als op de Hanzehogeschool….

          vandaar dat ik het probeer:)

          het is een programma waar onder andere de ABN Amro bank en de ING bank mee werken.

          @ Roelof toch bedankt voor het zoeken.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.