Afbladeren B-stijl Vectra GTS

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Afbladeren B-stijl Vectra GTS

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262711
    RuudGTS
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 November 2010

      Beste mede-forummers,

      Ik ben erg gek met m’n Vectra GTS. Helaas is sinds enige tijd de zwarte plaat op de deurstijl van de rechter achterdeur aan het afbladeren. Zo erg dat je nu op de blanke onderlak kijkt. Is jullie dit probleem bekend, maar vooral….kan ik die zwarte plaat vervangen. Volgens mij loopt hij helemaal door onder de chromen strip/raamrubber.

      #18200977
      jraaf
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 January 2008

        Hoi,

        Ja bekend probleem. Bij mijn SW gebeurt dit ook.
        Stijltjes zijn los te bestellen bij de vod. Setje kost in de btw ongeveer 6 tientjes.

        Loshalen, zie how2 sectie zijramen vervangen.
        Deurpanelen moeten er af, dan 1 schroef los en wat trek werk.
        Als je ze dan toch los moet halen kun je ook overwegen om ze te spuiten :afro

        Groet jraaf

        #18200978
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Mat zwart wrappen zou ook nog kunnen.

          #18200979
          DennisD
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 June 2007

            Ikzelf(signum) had dit probleem niet maar had toch besloten om ze hoogglans zwart te wrappen, staat in mijn optiek erg netjes, zeker in combinatie met getinte ramen. Overigens hoefde bij mij geen deurpaneel verwijderd te worden maar voldeed het loshalen van de chromen strip en het raam rubber om bij de torx schroeven te komen, daarna kreeg ik ze erg gemakkelijk los, maar dit was bij een signum en niet bij een gts.

            #18200980
            RuudGTS
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 November 2010

              Bedankt mannen voor de tips!

              Hopelijk is er iemand die weet of je bij de GTS de binnenbekleding dient te verwijderen of dat het paneel van buitenaf kan worden losgemaakt.

              #18200981
              EddyVectra3.2V6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 December 2012

                Ik zou zeggen: een beetje glad schuren en dan wrappen. Hiervoor hoef je niets te demonteren of wat dan ook. Goedkoop, makkelijk aan te brengen en een mooi resultaat:

                #18200982
                Nicky_GTS
                  Lid sinds:
                  25 November 2012

                  Handige tips, zit met hetzelfde probleem en ook aan de rechterkan :cry t.

                  #18200983
                  jraaf
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 January 2008

                    @EddyVectra3.2V6 wrote:

                    Ik zou zeggen: een beetje glad schuren en dan wrappen. Hiervoor hoef je niets te demonteren of wat dan ook. Goedkoop, makkelijk aan te brengen en een mooi resultaat:

                    :hmmz ieder z’n ding maar dat plaksel is not my cup off tea.
                    Ik haal 2 nieuwe bij de vod tzt. Zal van’t voorjaar worden als ik mijn achterdeuren ga dempen.

                    Groet jraaf

                    #18200984
                    DennisD
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      25 June 2007

                      @jraaf, toch denk ik niet dat bij die van jouw hoogglans zwart zou misstaan al dan niet gewrapt. Zeker ook aangezien de opc daar ook mee is geleverd.

                      #18200985
                      jraaf
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 January 2008

                        : @DennisD wrote:

                        @jraaf, toch denk ik niet dat bij die van jouw hoogglans zwart zou misstaan al dan niet gewrapt. Zeker ook aangezien de opc daar ook mee is geleverd.

                        :mrgreen: Welke denk je dat ik ga bestellen :jerry
                        Er is een gast op MP die de vxr station van Taner heeft gekocht welke hij ombouwt naar een diesel. Ik doe ’t andersom king: Minder werk, beter door KCP en goedkoper :vertag ik zit al op 80% en uiteindelijk trek ik 260 PK en ongeveer 500 NM uit m’n ZDTH :jerry Dan kan ik ook nog ‘mee komen’ in’t verkeer :angel

                        Groet jraaf

                        #18200986
                        DennisD
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          25 June 2007

                          Had het kunnen weten ;) Ben wel benieuwd naar die 260pk 500nm waarschijnlijk hybride turbo e.d?

                          Btw zonde van die vxr om hem om te bouwen naar een diesel, alhoewel de twin turbo 1.9cdti van saab erin lepelen, lijkt mij wel grappig :wub

                          Sorry voor het -offtopic

                          #18200987
                          jraaf
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            12 January 2008

                            @DennisD wrote:

                            alhoewel de twin turbo 1.9cdti van saab erin lepelen, lijkt mij wel grappig :wub

                            Sorry voor het -offtopic

                            Die ja, maar dan gemodificeerd door KCP.
                            Sorry voor de -offtopic @Dennis, kletsen verder op ander topic :angel

                            Groet jraaf

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.