Advies over abbo+telefoon

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Advies over abbo+telefoon

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206420
    sw16v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 July 2004

      ik zoek een leuk abbo. inc telefoon voor leuk prijsje voor ongeveer 50euro in de maand.

      ik bel nu vrij weinig, 120min per maand? en sms ongeveer 600smsjes per maand :o

      paar voorwaarden zijn.
      minimaal 5mpix camera.
      video functie
      gps mogelijkheid (moet dus navigatie op kunnen)
      uitbreiding voor meer geheugen
      mp3

      en natuurlijk bleutooth spul er op.

      als ik wat rond kijk op het net kom ik telkens op de Nokia n95 uit, is dat wat?? ervaringen?
      of iemand nog iets anders?

      alvast bedankt

      #17379624
      XeRo
        Lid sinds:
        1 December 2007

        nokia n95 schijnt wel een goed toestel te zijn maar hij is wel erg groot, ik vindt tevens dat je beter een apart navigatie systeem kan nemen, maar goed dat is mijn mening.

        op die n95 zitten wel veel opties!

        #17379625
        Astra__G
          Lid sinds:
          11 August 2005

          origineel gepost door blala
          nokia n95 schijnt wel een goed toestel te zijn maar hij is wel erg groot, ik vindt tevens dat je beter een apart navigatie systeem kan nemen, maar goed dat is mijn mening.

          op die n95 zitten wel veel opties!

          Waarom aparte navigatie?
          Is toch veel makkelijker om het op de telefoon te hebben als het mogelijk is. Telefoon heb je altijd bij je, kan je makkelijk in je zak stoppen enz. Dus zijn in mijn ogen alleen maar voordelen wanneer je navi op je tel hebt, maar das mijn mening.

          Verder on topic: De N95 is een mooi toestel met veel mogelijkheden. Misschien ben ik wel bevooroordeeld omdat ik al enige jaren nokia´s heb en qua bedieningsgemak nog geen betere ben tegen gekomen.
          Als de N95 rendabel voor je is qua abbo zou ik niet meer verder zoeken en deze kopen.

          succes met je keuze.

          Greetzz Astra_G

          #17379626
          XeRo
            Lid sinds:
            1 December 2007

            omdat het scherm zo beperkt is, ik zelf hou van een groot scherm, tomtom xl :thumbup

            #17379627
            dark devil
              Lid sinds:
              22 February 2005

              binnenkort komt als ik het goed heb de n82 uit iseen stukje kleiner weeet aleen niet cker of der ook 5mp camera op zit maar voor de rest ziet die der welleuk uit wil hem zelf denk ik ook gaan halen

              #17379628
              kadettcoupe1976
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 January 2005

                zelf zit ik ook al een tijdje te denken om een nokia N95 aan te schaffen . alleen heb ik ook gehoord dat als die veel gebruikt de accu nog al gauw leeg is . en dat die elke dag aan de lader moet?
                wie heeft hier ervaring mee?

                #17379629
                jeroenbreuer
                  Lid sinds:
                  28 September 2004

                  origineel gepost door kadettcoupe1976
                  zelf zit ik ook al een tijdje te denken om een nokia N95 aan te schaffen . alleen heb ik ook gehoord dat als die veel gebruikt de accu nog al gauw leeg is . en dat die elke dag aan de lader moet?
                  wie heeft hier ervaring mee?

                  Klopt…

                  Heb de N70 voorloper zeg maar die is echt snel leeg, na 2 á 3 dagen zeg maar….
                  Maar wat wil je die dingen zijn kleine PC, de verlichting van het scherm en het scherm zelf vergt denk ik veel energie.

                  Had het ook gekozen voor een Navi… maar heb toch maar een echte Garmin nüvi 350 gekocht…. Is toch handiger..

                  #17379630
                  TonSR
                    Lid sinds:
                    29 October 2007

                    warom zo moeilijk als je tegenwordig tomtom heb onder 150 euro en met de verschillende carcits zit het ding ook niet meer met zuignap op je voorruit
                    de firma brodit levert de verschillende adapters voor car montage
                    bvb type 851547 geschikt voor omega tot 1993
                    vgr tonsr.

                    #17379631
                    Roelof
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Op dit moment zijn er weinig telefoons die aan je camera specs kunnen voldoen.

                      Kijk dan ook eens naar de Sony Ericsson K850i en de nieuwste Samsung die een 5mpix 3x optische zoom camera heeft.

                      Ik werk nu ruim een jaar met een K800i en ik ben er zeer tevreden over.

                      #17379632
                      Jerk
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 July 2004

                        600 smsjes?????

                        Hoef jij niet te werken? ;)

                        De Nokia N95 is een mooi toestel maar is een schuiftelefoon.
                        Ik kon hem zelf ook krijgen maar heb het niet gedaan ivm mijn werk.
                        Als er vuil tussen komt schuift die heel moeilijk open.
                        Ik heb nu de Nokia N73 voor niks gekregen.
                        Die heeft een 3.2 megapixel camera erop zitten en maakt toch wel mooie en duidelijke foto’s.

                        #17379633
                        Onderbroekie
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          9 July 2007

                          Heb een Nokia N73 met een abbonomentje van vodafone 200 voor 30 euro + 10 euro voor de 1000 smsjes. Leuk en aardig. Gebruik me MDA me n73 ligt ergens te rotten :P met me N80 dernaast :P

                          Ik zou hoogspersoonlijk sparen voor een leukere toestel, en dan een goed sim-only nemen. Dat is mijn advies…

                          #17379634
                          Jorizimo
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            11 April 2007

                            Ik heb nu een Mio A701. Daar zit GPS in geïntegreerd.. Dus altijd en overal navigatie bijdehand. Veel makkelijker, als zeg ik het zelf, dan een externe GPS ontvanger erbij kopen..:hmmz

                            Het nadeel aan mijn telefoon is dat ie vaak vast loopt. Dit is dan ook al mijn 2e (garantie). Maar hij doet het nog steeds.

                            Zelf zou ik voor zo’n HTC TyTN II gaan! Zie hier:
                            http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1deafdb

                            Collega van me heeft zo’n HTC, werkt altijd! Loopt NIET vast en is makkelijk te bedienen door de touchscreen en met het volledige toetsenbord. Alleen een touchscreen (dus zonder volledig toetsenbord) zou ik niet nemen, ivm moeilijk smse in de auto of trein enz..

                            Ik zou zeggen, kijk eens wat rond op http://www.nieuwemobiel.nl daar staat alles!

                            #17379635
                            Onderbroekie
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              9 July 2007

                              :thumbup:thumbup

                              #17379636
                              Roelof
                                Lid sinds:
                                30 June 2004

                                Bij ons op het werk lopen er veel met een HTC telefoon maar het zijn gewoon ondingen. Ze hebben allemaal Win-mobile 5 welke zeer onstabiel is als ook de telefoon zelf massaal wordt terug gestuurd wegens defecten.

                                Nee, ik heb het niet op zo’n HTC…

                                #17379637
                                Onderbroekie
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  9 July 2007

                                  origineel gepost door Roelof
                                  Bij ons op het werk lopen er veel met een HTC telefoon maar het zijn gewoon ondingen. Ze hebben allemaal Win-mobile 5 welke zeer onstabiel is als ook de telefoon zelf massaal wordt terug gestuurd wegens defecten.

                                  Nee, ik heb het niet op zo’n HTC…

                                  Gwn win-mobile 6 opknallen !

                                  #17379638
                                  Ramon_46
                                    Lid sinds:
                                    14 June 2007

                                    N95 is een prima telefoontje, enig nadeel is gewoon het slide gebeuren. Verder voldoet deze telefoon gewoon aan al jouw eisen.

                                    Vodafone is wellicht interessant voor jouw, sms blox à 10,- de maand voor onbeperkt smsen. Met jouw 600 stuks de maand loont zich dat wel!

                                    Ik zelf doe altijd; phone los kopen (elders) en een sim-only pakken. Vèèl goedkoper!

                                    #17379639
                                    sw16v
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      1 July 2004

                                      bedankt mensen!

                                      tja 600smsjes lukt wel maar doe ik nu nog niet. :D tja vaak ff om t hoekje staan te smsen he haha

                                      ben vanavond ff de winkels bij langs geweest maar vind het reallife maar lelijke telefoon. slidefone is leuk maar niet voor mij…. breek dat ding binnen 2weken door midden (zei de verkoper haha)

                                      moest ff op volgende week wachten dan komt er een nieuw type uit n82? is een gewoon model met de zelfde opties….. ff afw88 dus

                                      #17379640
                                      dark devil
                                        Lid sinds:
                                        22 February 2005

                                        ja die wil ik dus ook hebben wil je me ff iets laten weten als die uit is of als je hem heb:thumbup

                                        #17379641
                                        peerke1987
                                          Lid sinds:
                                          28 December 2006

                                          ik heb zelf de HTC TyTN ll deze heeft al eigenschappen die je wil op de 5 mega pixel camera.. deze heeft een 3.

                                          Ik vrees alleen als ik jou zo hoor praten dat dit het ook niet wordt.. deze kan namelijk schijven EN kantelen..

                                          Wel super fijn telefoontje en deze is wel zeker stabiiel

                                        19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.