adres voor vloermatten c kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett adres voor vloermatten c kadett

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225910
    black champion
      Lid sinds:
      18 July 2004

      zoek een adresje die vloermatten voor een c kadett coupe kunnen maken of leveren alles welkom

      #17728366
      Pat70
        Lid sinds:
        11 August 2010

        Weet dat ps-autoteile in Duitsland tapijten en hemels levert voor alle kadett modellen.Ze staan (of stonden) regelmatig in de Flash. Hebben ook een internetshop. Weet alleen niet zeker of ze ook matten hebben…

        Succes !!

        #17728367
        16v kadett c
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 January 2010

          hey man

          ik heb er pas een gekocht cie op maat is gemaakt kijk maar even in mijn topic restostauratie als je het wat vind hoor ik het wel die man maakt ook hemels dit is wel in merdere delen hij maakt het naar wens wat jij maar wil ik heb zwart met een grijzen bies is op maat van wegen de kooi wat er bij mij in zit

          #17728368
          black champion
            Lid sinds:
            18 July 2004

            nou ik weet inmiddels waar je ze niet moet bestellen. had bij automatten.nl een set gekocht.
            vandaag binnen gekregen (gegarandeerde pasvorm) nou passen dus voor geen meter!!

            #17728369
            manta1977
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 April 2006

              Met de gegarandeerde pasvorm is dat altijd maar even kijken of het daadwerkelijk past. Zelfs bij originele matten van de dealer heb ik al gezien dat op sommige plekken de mat niet mooi paste, dan krijg je van die golven langs de randen.
              Een tijdje geleden heb ik een paar matten laten maken bij => klik <=, als je een papieren mal maakt zoals je de mat hebben wil en opstuurt, kunnen ze deze inscannen en daar dan een mat van maken. Echt super nauwkeurig :thumbup Er zijn heel veel kleuren- en materialenkombinaties mogelijk. Het is wel geen opel maar toch maar even een plaatje erbij:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.