adapterringen??

Forumindex Forums Modellen Corsa adapterringen??

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213788
    Intenso
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2009

      Hallo,

      ik heb dus een corsa c waar ik een nieuwe composet in wil zetten.

      nu heb ik die oude boxen uit de deur verwijdert en wil ik mijn nieuwe erin zetten (ground zero) van 16.5 cm maar nu komen de bevestigingsgaten lang niet uit.
      die van mijn originele boxen zitten veel verder naar buiten toe en ze komen ook niet overeen met de afstand dat ze van elkaar af staan.

      zijn hier adapterringen ofzo voor te krijgen? of moet ik hier zelf iets voor bedenken?

      alvast bedankt.

      #17545277
      kapelleboer
        Lid sinds:
        23 May 2007

        er zijn adaptarringen voor te krijgen die kosten voor corsa b 13 volgens mij kan je zo bestellen bij een of andere audio boer

        #17545278
        Intenso
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 July 2009

          oke,
          en kan iemand mij vertellen waar die te krijgen zijn dan?

          ben niet zoon held met googel.

          alvast bedankt.

          #17545279
          Intenso
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 July 2009

            heb wel iets gevonden van kenwood : http://www.kenwood.nl/products/car/luidsprekers/spacers/EKA-C01/

            deze zouden moeten passen neem ik aan.
            alleen kan ik geen winkel vinden waar ze verkocht worden.
            als iemand mij hierbij kan helpen

            alvast bedankt

            #17545280
            Powercorsa
              Lid sinds:
              26 October 2007

              Heb je automat al eens geprobeerd?

              #17545281
              2e-c14nz
                Lid sinds:
                5 June 2009

                Weet niet waar je vandaan moet komen? Misschien kunnen mensen je dan beter adviseren met bedrijven mocht je nog verdere audio in willen bouwen. Bijna iedere audioboer heeft ze wel liggen.

                #17545282
                Intenso
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 July 2009

                  ja ik vond een website van ene pim tensen.
                  geen verzendkosten bij vooruitbetalen.

                  en daar kan ik ze krijgen en ook kan ik daar die inbouwframes krijgen om een normale radio in te bouwen.
                  en daar komt mijn 2e vraag mischien wel een hele domme.

                  ik zie daar frames staan in de kleur zilver, antraciet, zwart, en grijs.

                  nu hebben wij hier 2 corsa’s staan en de ene heeft de middenconsole echt zilver en de andere is iets donkerder maar is wat meer zilver champagne achtig en die moet ik hebben.

                  die is dus van bouwjaar 2001 en de andere is van bouwjaar 2003 zijn beide sport uitvoering maar die van 2003 is een facelift model en heeft dus echt duidelijk zilver maar welke moet ik nu bestellen voor die andere corsa van 2001 met wat zilver champagne achtig kleurtje.

                  hier een link: http://www.pimtensen.nl/shop_search.php

                  oh kan geen link geven.
                  na bij de search even corsa in typen en dan krijg je ze ervoor.

                  #17545283
                  2e-c14nz
                    Lid sinds:
                    5 June 2009

                    Het ligt er aan wat je wilt. Ze verkopen frames voor zogenaamde dubbel din radio’s. Waarschijnlijk heb je nu een enkele din. (excuse me if i’m wrong) Je kunt een dubbel din frame kopen, maar dan zit je met een gapend gat in je dashboard, en anders heb je een plaatje ervoor zitten. Ik weet niet wat voor radio je erin wilt hebben?

                    Gr

                    #17545284
                    Intenso
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      11 July 2009

                      oh sorry voor de onduidelijkheid.

                      uhm ik heb nu dus zoon originele radio welke dus eigenlijk even groot is als 2 ”normale”

                      nu wil ik die eruit halen en dan een ”normale” erin zetten maar dan houd ik dus idd een gapend gat over en daar meot dat frame voorkomen.
                      nu weet ik welk frame ik moet hebben alleen heb ik ruzie met de kleur.

                      wij hebben hier een corsa van 2003 met een zilver middenconsole.
                      en de corsa waar het omgaat is van 2001 en heeft een wat meer zilver champagne achtige middenconsole.
                      dus nu weet ik niet welke kleur ik moet kopen.

                      zwart, antraciet, grijs, zilver.

                      ik zelf dacht dan aan grijs.
                      dus de kleur is het probleem.

                      ohja en zijn er stekkers ofzo nodig voor me stuurbediening op een pioneer ub4000?

                      alvast bedankt.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.